سرمربی تیم خاتون بم: لیگ فرسایشی به ضرر تیم های بالا جدول بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۳۳۲۲۲۷
سرمربی تیم خاتون بم: لیگ فرسایشی به ضرر تیم های بالا جدول بود
سرمربی فوتبال زنان خاتون بم می گوید با این برد به قهرمانی نزدیک تر شدیم اما نباید ریسک کنیم و به دنبال پیروزی در بازیهای باقیمانده هستیم تا با پیروزی جام قهرمانی را بالای سر ببریم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان،  مرضیه جعفری، در نشست خبری پس از برد ۳ بر صفر تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاهان، همیشه تیم خوبی است و کادر خوبی دارد و تیمی با اخلاق و با شخصیت که از سوی باشگاه هم حمایت های خوبی می شود.
وی افزود: مشخص است که این تیم با برنامه پیش می رود و خوب کار می کند. هر دو بازی رفت و برگشت ما و سپاهان بازی های خوبی بود..
سرمربی تیم خاتون بم با اشاره به اینکه تیمش به ۳ امتیاز این بازی برای قطعی شدن مسیر قهرمانی نیاز داشت ، خاطر نشان کرد: بازی قشنگی بود و ما باید برای قهرمانی این بازی را می‌بردیم و همین مسئله انگیزه ما را بیشتر می‌کرد.
وی در خصوص زهرا قنبری گفت: زهرا بازیکنن فوق العاده ای است که در هر شرایطی گل می زند و به داشتن آن می بالم.
وی با اشاره به حضور هواداران تیمش در ورزشگاه نقش جهان اضافه کرد: هوادارانی داریم که همیشه با تیم هستند و امروز این هواداران به اصفهان آمده بودند که ما را همراهی کنند و ما خدا را شاکریم توانستیم با تلاش مان جواب زحمت هواداران را بدهیم.
وی ادامه داد: امروز دو تیم سپاهان و خاتون بم فوتبالی به دور از حاشیه و تنش به نمایش گذاشتند و علاوه بر جنگیدن رفاقت کردند.
سرمربی تیم خاتون بم در خصوص بازی در نقش جهان خاطرنشان کرد: این مسئله نشان از بها دادن مسولان سپاهان به بانوانشان است و این موضوع را تایید می کند  که بانوان هم می توانند و تفاوتی با آقایان ندارند.
جعفری با اشاره به اینکه لیگ امسال فرسایشی شد، اظهار داشت: از لحاظ کیفی این لیگ سطح بالاتری نسبت به قبل داشت اما فرسایشی بود و این فرسایشی بودن به ضرر تیم های بالای جدول بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز