تارتار: می‌توانستیم مانند خیلی از مربیان با تیم ملی همکاری نکنیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۲:۴۵:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۲۲۵۵
تارتار: می‌توانستیم مانند خیلی از مربیان با تیم ملی همکاری نکنیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ۴ بازیکن در تیم ملی امید داریم، می‌توانستیم مثل خیلی از مربی‌ها موافقت نکنیم؛ اما باید برای پیشرفت به بازیکنان کمک کرد
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی اظهار داشت: از بودن در اصفهان و ادامه کار در این شهر خوشحالم، از هواداران ذوب آهن نیز به خاطر حمایت‌هایی که دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر نتایج بهتری را کسب کنیم.
وی افزود: بازی فردا مقابل نساجی بسیار مهم است، ۵ تیم در میان جدول به دنبال جایگاه فعلی ما یعنی رده هفتم هستند و ما باید مراقب باشیم این جایگاه را که به سختی به دست آوردیم، از دست ندهیم، نساجی تیم قهرمان حذفی است و باید مقابل این تیم هوشمندانه بازی کنیم.
وی ادامه داد: نساجی بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خوبی دارد و کار بسیار سخت است، امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند به ۳ امتیاز حساس این بازی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تمدید قراردادش گفت: به دنبال نتایج بهتر در فصل آینده هستیم، هدف باشگاه هم همین مسئله است و پس از صحبتهایی که شد در نهایت بر سر ادامه همکاری توافق حاصل شد. در رابطه با سال آینده بهتر است پایان فصل صحبت می‌کنیم و تمرکزمان روی بازی فردا است که برایمان اهمیت زیادی دارد.
تارتار در خصوص  انتظار از مدیرعامل جدید کارخانه جدید اظهارداشت: از مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که همیشه پیگیر ورزش شرکت بوده و همراه ما بوده‌اند، امشب هم در اردوی ما خواهند بود و این برخورد و رسیدگی بی‌سابقه بوده است، هیئت مدیره هم پای کار و دنبال موفقیت تیم است، مشکلات اقتصادی وجود دارد؛ اما به دنبال بودجه مناسب برای تیم هستند.
وی با بیان اینکه می توانستیم همانند برخی مربیان با تیم ملی امید همکاری نکنیم، اضافه کرد:  ۴ بازیکن در تیم ملی امید داریم، می‌توانستیم مثل خیلی از مربی‌ها موافقت نکنیم؛ اما باید برای پیشرفت به بازیکنان کمک کرد؛ بازی‌های سختی داریم، اما بازیکنانمان دوست داشتند به تیم ملی بروند و من هم موافقت کردم ، چرا که موفقیت بازیکنان برای ما مهم‌تر از این است که در جایی که نه در کورس سهمیه هستیم و نه خطر سقوط داریم، آن‌ها را درگیر کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز