اجرای کودکانه گروه نمایش آب نبات در بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۷:۲۸
کد خبر: ۱۳۳۲۴۰۳
اجرای کودکانه گروه نمایش آب نبات در بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان
گروه اجرای آب نبات با اجرای مفرح نمایش "بزرگترین دکتر دنیا" در بیمارستان امام حسین (ع) سعی در ایجاد امید برای کودکان بیمار داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان بیمارستان تخصصی کودکان شناخته می‌شود، بیمارستانی آغشته به امید بازگشت برای کودکانی که به آینده امیدوار هستند.

این بیمارستان در روزهای اول خردادماه میزبان گروه اجرای آب نبات بود، اجرایی زیر نظر اداره توسعه فرهنگ سلامت که به تلاش برای القا روحیه به کودکان تلاش می‌کرد. دو بازیگر این گروه با اهدای کتاب و اجرای نقش دلقک سعی در روحیه دادن به این کودکان داشتند، روحیه‌ای وام گرفته از کتاب شعر، تلاش برای آموزش شعر به نسلی امیدوار و آینده ساز.

محمد رضایی پدر یکی از کودکان حاضر در بیمارستان امام حسین (ع) در خصوص این اجرا اظهار داشت: ما به واسطه بیماری کودکان خود در شرایط روحی سختی هستیم و چنین اجراهایی به روحیه کودک و حتی ما کمک می‌کند.

وی افزود: ورود چنین گروه‌هایی یک شور جدید به بیمارستان می‌دهد، شوری که امیدواریم پایدار باشد زیرا روحیه ما نقش مهمی در شکل گیری روند درمان دارد به همین علت باید تعداد چنین برنامه‌هایی افزایش پیدا کند.

امیر هوشنگ نفری بازیگر گروه آب نبات در خصوص این اجرا اظهار داشت: تلاش کردیم با اجرای خود در این بیمارستان، خنده را حتی برای یک لحظه روی لب کودکان بیاوریم.

وی افزود: مادر خودم سرطان داشتند و جان خود را به دلیل همین بیماری از دست دادند و به همین دلیل شرایط خانواده‌های حاضر در این بیمارستان را درک می‌کنم که چه شرایط خاصی دارند و امیدواریم باعث خوشحالی بچه‌ها شده باشیم.

این هنرمند حوزه کودک ادامه داد: بچه‌ها از روپوش سفید دکتری می‌ترسند به همین دلیل اول برخورد خوبی نداشتند و شاید ترسیدند اما به مرور به آنها نزدیک شدیم و بازخوردهای خوبی از خانواده‌ها و بچه‌ها گرفتیم.

نفری با اشاره به اهدای کتاب به بچه ها خاطرنشان کرد: کتاب شعر هدیه ارزشمندی است که روی بحث فرهنگی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد و از این جهت بسیار ارزشمند بوده و به شخصه از حضور در بین بچه‌ها خوشحال شدم و از بچه‌ها انرژی گرفتم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز