معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان: ولایتمدار بودن رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۲۵۸۱
آیین بزرگرداشت سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور بانوان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی استان در تالار ادب اصفهان و با اهتمام اداره کل امور زنان و خانواده استانداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان  اظهار داشت: درجهاد تبیین، اولویت بر چرایی و چگونگی موضوعات متمرکز است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مدد اصل ولایت فقیه و خون جوشان شهدا و ایثارگری جانبازان، نظامی با ثبات و قوی است که می تواند قاطعانه جلوی دشمن را سد نماید و توطئه دشمنان اسلام را خنثی و آنان را منکوب و سرافکنده نماید. 

محمدرضا جان نثاری، نشان دادن حالت ضعف به دشمنان را تهدید و آفت انسجام ملی عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: خرمشهر به دلیل نداشتن انسجام و نبود مسئولان ذی ربط انقلابی و ولایتمدار، سقوط کرد و به دلیل اعتماد به نفس، ایمان، تقوا، اخلاص و همت بلند رزمندگان اسلام نیز دوباره آزاد شد. اگر حاضر شدیم برای کشور فداکاری کنیم، خرمشهرهای امروزی ما هم آزاد خواهند شد و دشمنان به ذلت کشیده می شوند.

در این نشست  مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان نیز با اشاره به نقش آفرینی بانوان در سایر عرصه ها بالاخص فتح خرمشهر و دفاع مقدس، تصریح کرد: بانوان ایرانی دلاورانه از نخستین روزهای جنگ، همپای مردان به پیکار و مبارزه با دشمنان پرداختند.

مرضیه استکی با تبیین جایگاه ممتاز زنان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: ما مکلفیم در راستای الگوسازی برای نسل جدید، تقدیر از رشادت های زنان مجاهد، ترویج فرهنگ متعالی عفاف و حجاب و روحیه جهادی شایسته، بانوان و دختران را با سلاح ایمان، علم، عفت، پاکدامنی، تعلیم و تجهیز نماییم تا شاهد بالندگی و گسترش روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز