افزایش اطلاعات شهرسازی شهروندان مد نظر شورای‌ ششم

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۳۳۳۲۷
افزایش اطلاعات شهرسازی شهروندان مد نظر شورای‌ ششم
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده این هفته کمیته نظارتی شورای ششم در چهار منطقه شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور با اشاره به تشکیل کمیته نظارتی در چهار منطقه شهرداری اصفهان در هفته جاری، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی جلسات کمیته نظارتی این هفته شورای ششم در مناطق ۱۰، سه، هشت و ۹ برگزار شد که منطقه هشت با ۳۶ نفر ارباب‌رجوع، منطقه ۱۰ با ۲۸ نفر ارباب‌رجوع، منطقه سه با ۱۰ نفر ارباب‌رجوع و بعد از آن منطقه ۹ کمترین ارباب رجوع را داشت.

وی ادامه داد: در جلسه این هفته کمیته نظارتی شورای ششم شهر اصفهان بیشترین مباحث مطرح شده در منطقه هشت مباحث مالی مانند تخفیف، تقسیط و ردیف‌های افراد خاص بود و در ادامه نیز بحث‌های تفکیک بیشترین فراوانی را در حوزه شهرسازی و صدور پروانه به خود اختصاص داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: منطقه ۱۰ با حدود ۱۰ پرونده در خصوص شهرسازی و سه پرونده در خصوص شکایت همسایه‌ها و مباحث شهرسازی بیشترین فراوانی را داشته است و درخواست‌های مابقی ارباب‌رجوع‌ها مربوط به بحث مالی، تخفیف و تقسیط بود.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه سه بیشترین مباحث مربوط به صدور پروانه و مباحث اقتصادی از جمله تخفیف و تقسیط بود، همچنین در منطقه ۹ نیز بیشتر مباحث شهرسازی مطرح بود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور در خصوص شکایت از همسایه‌ها در حوزه شهرسازی، تصریح کرد: اطلاع نداشتن شهروندان از قوانین شهرسازی عامل ارائه پی‌درپی این نوع شکایت‌ها به شهرداری اصفهان است. لازم است شهروندان برای بالا بردن اطلاعات شهرسازی در خصوص مباحث پروژه ساختمانی نزدیک ملک خود اطلاعات لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری از کمیت و کیفیت تعداد طبقه‌های سطح اشغال یا مسائل دیگر حوزه شهرسازی آگاه شوند، گفت: اگر در همان زمان در حوزه شهرسازی محدوده ملک شهروندان تخلفی انجام شود، آن‌ها می‌توانند از طریق ارتباط با سامانه ۱۳۷، مراجعه حضوری به شهرداری اصفهان یا درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی https:isfahan.ir شکایات ساختمانی خود را ارائه دهند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز