۴۹ مصوبه دستاورد سفر یک روزه دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان گلپایگان

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۶:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۵۷۴۴
۴۹ مصوبه دستاورد سفر یک روزه دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و هیات همراه به شهرستان گلپایگان
استاندار اصفهان گفت: مسائل، مشکلات، دغدغه ها و ... در نشست مشترک اداری طرح، بررسی و در خصوص پیگیری چابک و سامان بخشی پایدار به موضوعات، رایزنی و تصمیم سازی گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، استاندار اصفهان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان گلپایگان، پس از اتمام شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به برنامه های سفر خود، ازجمله بازدید ها از مراکز صنعتی، علمی پژوهشی، ابنیه مقدس تاریخی و مذهبی و همچنین دیدارهای صورت پذیرفته از پروژه های نیمه تمام در حال اجرا  و در شرف تکمیل شهرستان و ملاقات با اقشار و نخبگان، متخصصان و ... اظهار داشت:  موارد مطروحه از جمله درخواست های عمومی، مسائل، مشکلات، دغدغه ها و ... در نشست مشترک اداری طرح، بررسی و در خصوص پیگیری چابک و سامان بخشی پایدار به موضوعات، رایزنی و تصمیم سازی گردید. 

 

نماینده عالی قوه مجریه در استان اصفهان، در ادامه به تصویب ۲۳مصوبه در  جلسه شورای اداری مشترک شهرستان گلپایگان و استان اصفهان، در حوزه های عمرانی، خدماتی و زیرساختی همچون آبفا، راه، حمل‌ونقل، محیط زیست، بهداشت و درمان، آموزش و پژوهش و ... اشاره نمود و  ادامه داد ۱۹ مصوبه نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، با محوریت بانک های عامل و موسسات مالی و اعتباری، بیمه‌ و امور مالیاتی در راستای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی مصوب گردید و همچنین در نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیران ستادی ذی ربط با شهرداران، دهیاران، روسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه شهرستان گلپایگان نیز ۷ مصوبه در راستای رفع مسایل و مشکلات جاری طرح شده، تصمیم سازی و به تصویب رسید.

 

 دکتر مرتضوی، در خاتمه سخنان خود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، بر پیگیری مجدانه مصوبات سفرهای شهرستانی در  دبیرخانه سفرهای شهرستانی دفتر استاندار، تصریح نمود و خاطر نشان کرد: مصوبات سفرهای شهرستانی بر اساس مطالعات و برنامه ریزی هایی صورت پذیرفته، پیش از سفر شهرستانی، بصورت هدفمند در قالب کمیته های تخصصی و راهبردی با حضور مسیولین ذی ربط برگزار می شود و پس از اتمام سفر شهرستانی نیز، مجددا دبیرخانه مربوطه، مصوبات نهایی شده در شهرستان را پیگیری و تا مرحله تحقق نهایی و سامان دهی جامع به صورت منظم، منسجم و پیوسته تعقیب و پی‌جویی نموده و گزارشات مربوطه را بشکل منظم به استاندار و مسئولان ذی ربط اظهار، اعلام و ارایه می نماید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز