ساکت: در امواج پر تلاطم فصل نقل و انتقالات غرق نمی‌شویم

۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۰:۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۷۸۰۶
ساکت: در امواج پر تلاطم فصل نقل و انتقالات غرق نمی‌شویم
مدیرعامل سپاهان می‌گوید کیفیت و شایستگی های سپاهان بیش از یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی است و جدایی نویدکیا به دلایل شخصی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا ساکت در خصوص جدایی نویدکیا اظهار داشت: اولویت و سیاست مهم باشگاه سپاهان استعدادیابی و پرورش آنها، تشکیل تیم های قدرتمند، ساخت و معرفی بازیکنان به تیم های ملی است. در همین راستا قرارداد  محرک نویدکیا ۳ ساله بسته شده بود که در طول دو فصل گذشته این مجموعه با تمام وجود کار کرد.

وی افزود: در طی دو فصل یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی کسب شد؛ اما کیفیت و شایستگی‌های فنی تیم بیش از این بود. ادامه روند کار در سال سوم بسیار مهم است، نویدکیا به دلیل مشکلات شخصی و همچنین نگرانی بابت اینکه نتواند کمکی به تیم کند تصمیم به جدایی کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: پیش از این تلاش زیادی شد تا بتواند به همکاری خود ادامه دهد که با توجه به دلایلی که اعلام کرد این بار نویدکیا با جدای وی موافقت شد ، از او و همکارانی که داشت قدردانی و تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: بلافاصله هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه داد، طبیعی است که شایعات و تحلیل های متفاوتی درزمینه این جدایی گفته شود، دکتر طیب نیا همان گونه که پیش از این هم تاکید داشتند از باشگاه حمایت های لازم را خواهند داشت و هیئت مدیره نیز در حال بررسی برای انتخاب بهترین گزینه است.

ساکت همچنین در خصوص فضای نقل و انتقالات بازیکنان  گفت: لیست‌ ها آماده است و اقدمات لازم در حال انجام است. سپاهان یک باشگاه سازمان یافته است، ممکن است هر بازیکنی از تیم جدا شود اما همه موارد در چارچوب فنی خود پیش می‌رود. 

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است نمی‌خواهیم در امواج پر تلاطم فصل نقل و انتقالات غرق شویم و روی کار خود تمرکز داریم. در حال حاضر تمرکزمان روی انتخاب مربی است. نویدکیا یک سپاهانی وفادار است و به طور قطع در آینده از ظرفیت‌های او استفاده خواهد شد، اما در این مقطع باید برای لیگ آینده آماده شویم و در اولین گام باید به دنبال انتخاب سرمربی باشیم.

ساکت با تاکید براینکه خبرهای موثق از رسانه باشگاه اعلام می شود، گفت: رسانه‌ها به دنبال حواشی و گمانه زنی‌ها نباشند و خبرهای نهایی و موثق از رسانه‌های رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز