کشاورزان اصفهانی منشأ تحولات مثبت در استان های دیگرند

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۰۸:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۹۹۸۸
کشاورزان اصفهانی منشأ تحولات مثبت در استان های دیگرند
وزیر جهاد کشاورزی در آران و بیدگل گفت: استان اصفهان در کنار صنعتی بودن و مهد تمدن و فرهنگ یکی از قطب‌های اصلی تولید غذا در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان؛وزیر جهاد کشاورزی در آران و بیدگل گفت: استان اصفهان در کنار صنعتی بودن و مهد تمدن و فرهنگ یکی از قطب‌های اصلی تولید غذا در کشور است

 

سید جواد ساداتی نژاد افزود: کشاورزان استان اصفهان هم موجب تحول در سطح استان و هم منشا تحولات مثبت در دیگراستان‌های کشور هستند.

 

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به همراه هیات وزیران به استان اصفهان نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی این استان شده است به طوریکه در این سفر بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی استان اصفهان تخصیص داده شده است.

 

ساداتی نژاد توجه به کشت‌های گلخانه‌ای در شرق استان، کشت محصولات کم آب بر و تغییر الگوی کشت در مناطق خشک استان و همچنین توسعه دامپروری و دامداری را از اولویت‌های توجه در بحث اعتبارات بیان کرد.

 

وی از آمادگی وزارت جهاد کشاورزی در بحث تسهیلات ویژه و اعتبارات برای کشاورزان در زمینه تغییر الگوی کشت و گیاهان کم آب در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور هم خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز