معاون سیاسی استاندار اصفهان: پیگیری مطالبات و مسائل جاری استان، از اولویت‌های سفر رئیس جمهور است

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۰۹:۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۰۰۰۴
معاون سیاسی استاندار اصفهان: پیگیری مطالبات و مسائل جاری استان، از اولویت‌های سفر  رئیس جمهور است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن اشاره به سفر یک روزه رئیس جمهور گفت: تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان/تهران، ضرورت داشتن هوای پاک و رفع آلاینده های زیست محیطی بالاخص آلودگی هوا، خشکی زاینده‌رود و ... را از موضوعات مهم و اساسی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  معاون سیاسی استاندار اصفهان، بیان داشت: در این سفر کلنگ زنی و افتتاح طرح خاصی در نظر گرفته نشده و البته موضوع آب به عنوان مسئله ای کانونی در خصوص پدیده های تلخ خشکسالی، فرونشست زمین، طوفان های گرد و غبار، آلاینده ها و ... به دور از هرگونه شعار زدگی و بر اساس قانون و جدیت توسط مدیریت کلان استان پیگیری می شود. 

محمد جان‌نثاری همچنین تکمیل پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان/تهران، ضرورت داشتن هوای پاک و رفع آلاینده های زیست محیطی بالاخص آلودگی هوا، خشکی زاینده‌رود و ... را از موضوعات مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: در این سفر دغدغه های همگانی جامعه که توسط دستگاه های ذی ربط تحصیل شده و در کمیته تخصصی تدقیق گردیده در ادامه با مسئولان ملی جهت سامان دهی بررسی، رایزنی و تصمیم سازی می شود.

وی سامانه تلفنی ۱۱۱ را یکی از راه های ارتباطی مردم با نهاد ریاست جمهوری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برشمرد و خاطر نشان کرد: ملاقات چهره به چهره میان اعضا هیات دولت با مردم استان با توجه به تقسیم حوزه ماموریت مسئولان ملی در شهرستان های تابعه استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در حال تحقق و اجرا بوده و می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز