بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای دانش‌بنیان‌ها پیش‌بینی شده است

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۰۹:۵۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۰۰۲۹
بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای دانش‌بنیان‌ها پیش‌بینی شده است
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در سطح ملی نیز، بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برای کمک به دانش‌بنیان‌ها در سراسر کشور اعتبار پیش‌بینی شده که هم در در لایحه بودجه آمده و هم در مصوبات سفر این کمک‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، صبح امروز در بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر استانی، برای کمک به زیرساخت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه شهرک‌های علمی و فناوری استان اصفهان دیده شده که تقریبا یک جهش ۱۰ درصدی داشته است.

 

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، تسهیلات لازم را برای شرکت‌های دانش‌بنیان در سراسر کشور به ویژه استان اصفهان که قطب علم و دانش است، به هرقدری که مورد نیاز باشد و به فراخور توانمندی‌ها این اعتبارات پیش‌بینی و در سطح ملی و استانی توزیع شده است.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: در سطح ملی نیز، بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برای کمک به دانش‌بنیان‌ها در سراسر کشور اعتبار پیش‌بینی شده که هم در در لایحه بودجه آمده و هم در مصوبات سفر این کمک‌ها صورت می‌گیرد.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اعلام کرد: خبر خوش ما برای مردم استان اصفهان این است که مصوبات، اعتبارات و تسهیلات خیلی خوبی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم که شاهد این باشیم که با کمک‌های دولت، مشکلات استان اصفهان یکی پس از دیگری رفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز