​تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» با موضوع تفریح و گردشگری اصفهان

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۱۰۵۴
​تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» با موضوع تفریح و گردشگری اصفهان
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از طراحی و تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» با موضوع گردشگری، تفریح و حس نوستالژیک بازی‌های قدیمی و سنتی ایران اسلامی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سعید ساکت با تأکید بر جایگاه خانواده به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه و اهمیت این موضوع در دین مبین اسلام، اظهار کرد: طراحی بازی‌های بومی بر اساس ذائقه مخاطب ایرانی، فرهنگ ایرانی اسلامی و جهان‌شهر اصفهان در دستور کار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری اتاق فکر به منظور الگوبرداری صحیح در اوقات فراغت، تصریح کرد: ضرورت داشت که برای استحکام بخشیدن به فرهنگ خانواده و تقویت زندگی جمعی، فرهنگ گذشتگان را در حوزه تفریح و سرگرمی سرلوحه خود قرار دهیم.

ساکت افزود: با برگزاری جلسات مختلف اتاق فکر طراحی و تولید بسته‌های تفریحی و سرگرمی «باهم بهتریم» مورد توجه قرار گرفت و این فرایند با همکاری یکی از مجموعه‌های دانش بنیان تسهیل شد.

آن گونه که مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفته است، در طراحی این بسته توجه به استفاده و ترکیب خلاقانه بازی‌ها مد نظر قرار گرفته است و بازی‌هایی مانند هفت‌سنگ، فرفره، یویو، منچ، تیله و بازی قدیمی «یه قل دو قل» و دفتر یادبود ثبت اوقات خوش در آن به چشم می‌خورد.

ساکت خاطرنشان کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در نظر دارد با بسته‌های فرهنگی تفریحی «باهم بهتریم» لحظاتی شیرین از تجربه دوباره بازی‌های قدیمی را برای مردم به ارمغان آورد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز