ضرورت وفاق همگانی در برگزاری پرشکوه راهپیمایی اربعین

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۲۶۱۰
ضرورت وفاق همگانی در  برگزاری پرشکوه راهپیمایی اربعین
معاون سیاسی استاندار گفت: اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هرچه باشکوه تر برگزاری راهپیمایی اربعین امسال موضوعی ضروری و همگانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری،  بر ضرورت وفاق همگانی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز اربعین تصریح نمود و تاکید کرد: لازم است مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط از هم اکنون با تهیه فهرست کامل از ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس های موجود در بخش های مختلف سازمانی، برنامه ریزی مناسبی برای استفاده از آنها جهت خدمت رسانی به زائران کربلا و حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم راهپیمایی اربعین اتخاذ نمایند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی به منظور استفاده از ناوگان هوایی برای عزیمت زائران به کشور عراق، اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که در صورت نیاز بتوان ضمن رعایت دقیق استانداردهای پروازی از هواپیماهای سایر بخش ها نیز استفاده کرد که این موضوع را مجدانه پیگیری هستیم.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه درسال گذشته ایجاد بازار سیاه برای بلیط هواپیما موجب نارضایتی زائران شد، این اقدام را نکوهش و اضافه کرد: لازم است برای پیشگیری از بروز چنین معضلی از هم اکنون اقدام کرد تا زمینه سوء استفاده افراد سودجو از بین برود.

انتهای پیام

نظر شما