ویژه برنامه «بشنو و باور نکن» در مناطق پانزده گانه شهر اجرا می شود

۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۳۰۴۴
ویژه برنامه «بشنو و باور نکن» در مناطق پانزده گانه شهر اجرا می شود
معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه «بشنو و باور نکن» به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر از سوی اداره اجتماعی و مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سعید امامی با اعلام این خبر گفت: این ویژه برنامه با همکاری ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق پانزده‌گانه در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

وی برپایی غرفه‌های مشاوره با عنوان «از من بپرس»، نمایش تئاتر خیابانی و سیر نمایشگاهی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در ۳۰ محله را از بخش‌های مختلف این برنامه دانست و افزود: شعارهای واحد امسال در سراسر کشور برای هفته مبارزه با مواد مخدر «همه با هم نه به اعتیاد» و «یاریگر هم باشیم» است که این ویژه برنامه نیز با همین محوریت برگزار می‌شود.

امامی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه بشنو و باور نکن از ۲ الی ۱۹ تیرماه برگزار می‌شود و جدول کامل محل‌های برگزاری هر منطقه به تفکیک در سایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بارگذاری شده است.

به گفته معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، نقاطی همچون پارک ناژوان، پارک کوثر حصه، گورت، دهنو، پارک راران، پارک میخک، محله جلوان، دستگرد، پارک لاله، پارک مدافعان حرم، کوی امام، همت آباد، بوستان علیقلی آقا و پارک شهید رجایی از جمله مناطقی است که در تاریخ و ساعت مشخصی میزبان برگزاری این برنامه است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز