جانثاری: جمهوری اسلامی محکم پای مبارزه با مواد مخدر ایستاده است

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۴۶۹۰
جانثاری: جمهوری اسلامی محکم پای مبارزه با مواد مخدر ایستاده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن نکوداشت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت سالروز شهادت شهدای هفتم تیر، به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اشاراتی مبسوط بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا جانثاری در ادامه افزود: جمهوری اسلامی محکم پای مبارزه با مواد مخدر ایستاده و شهدای زیادی را هم در این راه تقدیم کرده است، ما در وضعیتی هستیم که یکی از کانون های عمده تولید، توزیع و ترانزیت موادمخدر در همسایگی کشور ما است و این موضوع نیازمند اتخاذ تمهیدات ویژه و خاصی است..

وی متذکر شد: کشور ما به دلیل مجاورت جغرافیایی با کانون های عمده تولید، توزیع و ترانزیت مواد مخدر سالانه میزان قابل ملاحظه ای هزینه در راستای مقابله با این پدیده شوم هزینه می نماییم. مبارزه با مواد مخدر مبارزه ای همه جانبه و بوده و تنها مقابله با قاچاقچیان نیست،  مقابله مجدانه با موضوع اعتیاد سنتی و صنعتی، فرهنگ‌سازی و ... در دستور کار است؛ برای ما مهم است که جلوی تولید، عرضه و ترانزیت مواد مخدر ، بازپروری و درمان معتادان، کاهش ملموس آسیب های اجتماعی و ... به صورت موثر  محقق شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، تصریح کرد: نیروی انتظامی در سال گذشته با شدت و قاطعیت تمام راه ها و معابر تردد استان را حراست و حفاظت کرد که این موضوع باعث شد قاچاقچیان به گونه ای قابل توجه در اهداف منحوسشان ناکام مانده و پس از دستگیری به محاکم قضایی تحویل داده شوند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز