پیام رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۷ تیر ماه

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۳۴۴۶۹۳
پیام رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۷ تیر ماه
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در پیامی سالروز هفت تیر شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق ایشان را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در متن پیام محمد نورصالحی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جعفری، رئیس کل محترم دادگستری استان اصفهان آمده است: عدالت از جمله مفاهیم ارزشمند و بنیادینی است که انسان از بدو خلقت بدان میل داشته، آن را منتهای آمال خویش می‌پنداشته است. در آیین انسان ساز اسلام نیز ادب و آداب این مهم از پیشینه‌ای به قدمت نهاد ارجمند قضا برخوردار است. این مکتب جهان‌شمول از آن چنان ذخیره‌ای از وقایع و سرگذشت‌های تاریخی و بایدها و نبایدهای ائمه هدی در مواجهه با مسائل، لبریز است که بسیاری از مشکلات حتی جهان امروز را به راحتی عقده‌گشایی می‌کند و می‌توان به درستی چنین پنداشت که اصول کلی قضاوت آن، نه تنها با جدیدترین روش‌ها هم اورد است که به راستی بر آنها تفصیل و رجحان دارد.

جمهوری اسلامی ایران نیز که متکی بر چنین پیشینه ارجمندی است به فضل الهی می تواند در گام دوم خود با رفع موانع و مشکلات این حوزه، با وجود کارکنانی تلاشگر، قضاتی شجاع و خداترس و مدیرانی دلسوز و خدمتگزار به جایگاه رفیع و درخشان خود در حوزه‌های قضایی و اجرای عدالت دست یابد و صد البته این موضوع بر پایه‌هایی استوار است که بی‌گمان رکن رکین آن بر شانه‌های شهیدان این حوزه خصوصاً شهید والامقام آیت‌الله دکتر بهشتی قوام یافته و مستحکم شده است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام و یاران شهیدش، ضمن قدردانی از تمام تعاملات گذشته، فرا رسیدن هفتم تیرماه، مصادف با ایام شهادت معمار دستگاه قضایی نظام مقدس اسلامی را به محضر آن برادر ارجمند، قضات و کارکنان آن دستگاه معزز گرامی داشته، از درگاه پروردگار متعال استمرار راه ائمه حق مکتب جعفری را برای جنابعالی و سایر دست اندرکاران امر قضا مسألت می نمایم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز