آغاز طرح توسعه کتابخانه تخصصی تخت فولاد

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۵۲۰۸
آغاز طرح توسعه کتابخانه تخصصی تخت فولاد
طرح توسعه کتابخانه تخصصی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با هدف ایجاد فضایی برای بهره‌مندی دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان رشته‌های مختلف از کتب گوناگون، در محل باغ طوبی واقع در آرامستان تاریخی تخت فولاد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد با اعلام این خبر گفت: به منظور احیای کتابخانه تخصصی تخت فولاد و توسعه فضای فیزیکی مخزن کتاب؛ پروژه ساماندهی و افزایش مساحت کتابخانه تخت فولاد ظرف مدت 2 ماه اجرا می‌شود.

ابراهیم عمرانی افزود: با اجرای این پروژه فضای تحقیقی و مطالعات تخصصی در مجموعه تخت فولاد افزایش می‌یابد و گامی در راستای تسهیل مطالعه و تحقیق برای مخاطبین و پژوهشگران برداشته می‌شود.

وی از وجود بیش از 10 هزار جلد کتاب در این کتابخانه تخصصی خبر داد و تأکید کرد: عموم شهروندان با استفاده از کارت عضویت طرح جامع کتابخانه های شهرداری می‌توانند از این کتابخانه استفاده کنند.

به گفته عمرانی، برای دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مختلفی همچون تاریخ، هنر، معماری، جامعه شناسی و اصفهان شناسی کتب ارزشمندی در این کتابخانه موجود است که با توسعه کتابخانه امکان استفاده از این آثار برای علاقمندان فراهم می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: در نظر داریم کتابخانه تخصصی تخت فولاد، با دو رویکرد تخت فولاد شناسی و رجال و مشاهیر اصفهان به کلیه شهروندان ارائه خدمت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز