نهضت پیاده روسازی در منطقه سه شهرداری اصفهان‌برقرار است

۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۱۸:۵۴:۴۹
کد خبر: ۱۳۵۰۳۲۴
نهضت پیاده روسازی در منطقه سه شهرداری اصفهان‌برقرار است
مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت : چندسالی است نهضت پیاده روسازی در سطح منطقه برپاست ، درسال جاری عملیات پیاده روسازی خیابان های علامه مجلسی ، کمال اسماعیل ، هاتف ، چهارباغ خواجو با هزینه ای بالغ بر 93 میلیارد ریال در دست اقدام است

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،محمدباقر کلاهدوزان مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان باهدف ارزش گذاری به تردد مطلوب شهروندان در پیاده روهای سطح منطقه اظهارکرد : بدلیل ناهمواری ها و نازیبایی های حاصل از مرمت پیاده روها در سالیان گذشته ، نهضت پیاده روسازی چندسالی است در منطقه سه برقرار است. 

 

وی افزود : بدین منظور عملیات پیاده روسازی مسیر شمالی جنوبی گذر قدیمی و صفوی اصفهان حدفاصل میدان امام علی علیه السلام که از سالیان دور میدان عتیق یا سبزه میدان نام داشت تا پل خواجو در سال گذشته اقداماتی انجام گرفت. 

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد : در این راستا اقدام اولیه انتخاب خیابان نمونه بود که مسیر چهارباغ خواجو به این امر اختصاص گرفت و عملیات سنگفرش ، جدولگذاری و نماسازی دیواره های ضلع غربی این خیابان انجام و در پی آن خیابانهای نشاط ، هاتف و علامه مجلسی پس از آن در لیست پروژه های عمرانی این منطقه قرار گرفت. 

کلاهدوزان به پروژه های پیاده روسازی سال جاری اشاره کرد و گفت : عملیات پیاده روسازی ضلع شرقی خیابان چهارباغ خواجو از ابتدای سال جاری کلید خورد همچنین خیابان علامه مجلسی در امتداد پروژه مترو این گذر پیشروی نموده است. 

وی افزود : پیاده روسازی خیابان هاتف تکمیل شده و یکی از پرتردد ترین مسیر گردشگران داخلی و خارجی در حاشیه رودخانه که حدود سه سال پیش سنگفرش شده بود و تنها ضلع شمالی خیابان کمال اسماعیل باقی مانده بود در ابتدای سال جاری حدفاصل میدان انقلاب  تا پل فردوسی اجرا و تکمیل گردید.

مدیرمنطقه سه خاطر نشان کرد :  هزینه پروژه های اجرایی پیاده روسازی سطح منطقه بالغ بر 93  میلیارد ریالی بوده که با توجه به تکمیل فاز نخست راهروهای بوستان مشتاق اول به زودی عملیات ادامه این مسیر حدفاصل میدان بزرگمهر تا میدان خواجو اجرایی خواهد شد. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز