برگزاری نمایشگاه روایت تبلیغ در اصفهان

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۳۴۵۶
برگزاری نمایشگاه روایت تبلیغ در اصفهان
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نمایشگاه روایت تبلبغ در درحوزه آموزش وپرورش، هنر و رسانه،فضای مجازی،ظرفیت پاسخ گویی به مسائل دینی ونوآوری ،روشنگری و‌حوزه حفظ  برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت السلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان اظهار داشت: نمایشگاه روایت تبلیغ  دوم مرداد  با حضور  استاندار اصفهان در خیمه گلستان شهدا افتتاح خواهد شد وتا ششم مرداد ادامه دارد.

وی افزود: نمایشگاه از نخبگان ،مدیران ومسئولان دانشگاه ها وحوزه های علمیه دعوت به عمل آورده است؛بازدید این نمایشگاه به صورت عمومی نخواهد بود اما درصورت تمایل عموم ممانعتی وجود ندارد.

   رئیس دفترتبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: در دفتر تبلیغات از کارکرد محوری به سمت مسئله محوری پیش می رویم و این یک ریل گذاری جدید برای معضلات اجتماعی است .

احمدیان یکی از مشکلات دستگاه فرهنگی کارکرد محوری دانست و در این خصوص گفت: یعنی مجموعه بر اساس ظرفیت خود در طول زمان وظیفه ای که برای دستگاه تعریف شده سعی می کند به بهترین نحو ممکن انجام دهد ؛ در اینجا نتیجه هدف نیست ، در مقابل این چالش در برنامه ریزی فرهنگی مسئله محوری قرار می گیرد بر اساس مسائلی که اولویت بندی شده اند بر اساس ظرفیت درونی و بیرونی سازمان مسائل و مشکلات حل می شود در اینجا هدف ما نتیجه است .

  رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  افزود شعار ما امید استقامت و غیرت دینی با ظرفیت اعزامی  بیش از ۸۰۰ مبلغ آقا دامنه تبلیغی در سراسر کشور و بیشتر استانها اعزامی خواهند داشت و مقصد اصلی ما در استان اصفهان و استان های جنوبی است .

 وی با اشاره به اینکه گردهمایی مبلغان از هفته آینده شروع خواهد شد خاطر نشان کرد:  برنامه مسئله محوری آسیب هایی هم  به همراه داشته است ؛در اصل هدف استفاده از نخبگان ومنتقدان است.

 احمدیان همچنین گفت: ۴۰۰ نقطه محروم شناسایی شده است و اعزام صورت گرفته است هدف هم دراصل  پوشش  تمام مناطق است و در طول سال این فعالیت ها کمتر صورت می گیرد، زیرا اعزام نیرو ها هزینه بر و وقت گیر است مناطق "محروم همچنان محروم هست" البته کرونا جنبه  مثبتی هم داشته است که باعث شده آموزشهای مجازی در مناطق محروم هم انجام می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز