استاندار اصفهان: پیش بردن حوزه اقتصاد گردشگری با نگاه نرم افزاری در این مسیر ضروری است

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۳۴۶۰
استاندار اصفهان: پیش بردن حوزه اقتصاد گردشگری با نگاه نرم افزاری در این مسیر ضروری است
استاندار اصفهان در نشست گروه کاری "اقتصاد گردشگری" با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات این استان در بخش گردشگری سلامت و پزشکی، تأکید کرد: در برابر مسوولیت دستگاه های دولتی متولی در بخش گردشگری کوتاه نمی آییم.

 

به گزارش‌خبرگزاری برنا از اصفهان،دکتر سیدرضا مرتضوی در جلسه گروه کاری “اقتصاد گردشگری” در استانداری اصفهان افزود: در چند سال گذشته قدم های خوبی از سوی بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد در زمینه ایجاد زیرساخت های سلامت و پزشکی در استان برداشته شده است که می توان از این سرمایه و فرصت برای رونق گردشگری سلامت به خوبی استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت گردشگری سلامت و زیرساخت های ایجاد شده در این زمینه در استان، اظهار داشت: زیرساخت های لازم در این زمینه آماده شده است اما باید با معرفی و تقویت آن ها، گام به گام جلو برویم.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل گروه کاری اقتصاد گردشگری در استان، تصریح کرد: باید مشخص شود که در هر یک از بخش های گردشگری می خواهیم در چه رتبه ای قرار بگیریم و به کجا برسیم تا بتوانیم به برنامه های هدف خود در این زمینه دست پیدا کنیم.

استاندار اصفهان با بیان این که لازم است از ظرفیت نخبگان در کمیته های گروه کاری اقتصاد گردشگری استان اصفهان استفاده شود، گفت: هم افزایی بخش های مختلف، رویدادآفرینی برای اصفهان و پیش بردن حوزه اقتصاد گردشگری با نگاه نرم افزاری در این مسیر ضروری است.

مرتضوی با تاکید بر این که ما در برابر مسوولیت دستگاه های دولتی متولی در بخش گردشگری کوتاه نمی آییم، افزود: بخش خصوصی عضو گروه کاری اقتصاد گردشگری استان نیز باید در قبال تصمیم گیری های انجام شده، مشارکت و پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اهمیت ماندگاری بیشتر گردشگران در مقاصد گردشگری استان و نقش آن در رشد اقتصاد گردشگری، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی به منظور مشارکت بیشتر بخش دولتی و خصوصی در این زمینه ضروری است.

استاندار اصفهان همچنین بر توجه به حمل و نقل در کمیته های گروه کاری اقتصاد گردشگری و حمایت از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان با هدف برگزاری هرچه قدرتمندتر آن تاکید کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز