دستگیری قاتل فراری در خمینی شهر

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۰۳:۲۶:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۸۸۸۵
دستگیری قاتل فراری در خمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان"خمینی شهر" از دستگیری قاتل فراری در کمتر از12ساعت درعملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت :در پی وقوع یک فقره قتل فردی 31 ساله با ضربات چاقو در حاشیه شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق به شناسایی قاتل در کمتر از 12 ساعت شدند و پس ازهماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک تیغه سلاح سرد از نوع چاقو که به وسیله آن قتل صورت گرفته بودکشف شد، ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و بدون شک با مجرمان و مخلان امنیت با تمام توان مقابله می شود و در این راستا از شهروندان درخواست می شود که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز