شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادگاری گرانبها از امام راحل است

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۱۹:۴۶:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۹۸۳۶
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادگاری گرانبها از امام راحل است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادگاری گرانبها از امام راحل است که در۱۲مرداد۵۹ تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردستان ،  محمد جواد شفیعی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالحسین (ع) اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مردادماه سال ۵۹ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد به طوریکه یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای جمهوری اسلامی است.

وی افزود:: این نهاد وظایف و برنامه‌ریزی و سازماندهی سنگینی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی، سیاسی و انقلابی از جمله برگزاری مراسم دوازدهم فروردین، چهاردهم و پانزدهم خردادماه، هفتم تیر، هشتم شهریور، سیزدهم آبان، نهم دی، روز جهانی قدس، دوازدهم و بیست و دوم بهمن و هفته زن و  ولادت حضرت زهرا(س) را برعهده دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردستان گفت: اگر مناسبتی به وجود آید که قرار باشد راهپیمایی برقرار شود نهاد هماهنگ‌کننده آن  این شورا بوده و وظیفه شورا در برگزاری این مراسم‌ها زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم و عمق بخشیدن به پیام مراسم و ارائه الگوهای مناسب است.

وی ابراز داشت:   یکی دیگر از ضرورت‌های وجود نهاد شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی وجود برنامه‌های حجیم و سنگین نظام سلطه علیه انقلاب و تاریخ حیات استکبار جهانی است. 

شفیعی بیان کرد:  دشمن با استفاده از سه عنصر تسلیحات، اطلاعات و تبلیغات بر ملت‌ها تسلط پیدا می‌کنند و البته همانطورکه امام بزرگوار(ره) تاکید فرمودند، عنصر تبلیغات از بقیه برنده‌تر است و استکبار جهانی قدرت را کلید موفقیت خود می‌داند و یکی از مهمترین مظاهر قدرت نیز بکارگیری قدرت روانی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  تاکید کرد: قدرت روانی نیز نتیجه توان و قدرت تبلیغات است که با استفاده از برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ به دست می‌آید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز