عضویت رتبه نخست کنکور سراسری رشته هنر در صندوق اعتباری هنر

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۲:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۰۱۶۷
عضویت رتبه نخست کنکور سراسری رشته هنر در صندوق اعتباری هنر
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پی کسب رتبه اول کنکور سراسری هنر، توسط کیاناز شاطریان در تماس تلفنی این موفقیت را به وی تبریک و از عضویت او در صندوق اعتباری هنر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سید مجید پوراحمدی در گفتگوی تلفنی با کیاناز شاطریان هنرجوی رشته نقاشی هنرستان هنرهای زیبای دختران اصفهان و رتبه اول کنکور سراسری رشته هنر سال ۱۴۰۱، ضمن تبریک این موفقیت به خانواده شاطریان و تقدیر از تلاش وی گفت: در موفقیت تحصیلی فرد دو نهاد خانواده و مدرسه بسیار تأثیرگذار است و هنرستان‌ هنرهای زیبای اصفهان تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سال ها  توانسته است در کنار نقش والدین نسبت به شکوفایی استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش نیروهای انسانی کارآمد نقش شایسته ای ایفا نماید. 
Screenshot_۲۰۲۲۰۸۰۴-۱۸۵۳۴۶_Chrome
وی در ادامه افزود: هنرستان های هنرهای زیبا  نقش بسیار مهمی در بحث تخصصی آموزش هنر، تربیت نیروی انسانی دارند بطوری که بسیاری از نامداران هنر ایران از هنرآموزان هنرستان هنرهای زیبا بوده اند. توجه به این مرکز آموزشی  از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی سیزدهم  است.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از عضویت کیاناز شاطریان در صندوق اعتباری هنر خبر داد و خاطر نشان کرد: این صندوق در راستای شکوفایی، گسترش و تقویت خلاقیت‌های فرهنگی و هنری از استعدادهای جوان این حوزه حمایت خواهد کرد.
شاطریان نیز ضمن تشکر از مسئولان وزارت ارشاد گفت: از دوران کودکی به هنر علاقه داشتم و خوشبختانه از حمایت خانواده و بهره مندی از آموزگاران و اساتید خوب برخوردار بودم.
انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز