آخرین وضعیت مصدومان حادثه اردستان از زبان رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۵:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۰۹۵۳
آخرین وضعیت مصدومان حادثه اردستان از زبان رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان
 رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: در حال حاضر طبق خبرهای واصله حال مصدومان خوب است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اردستان، علی صادقی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کل حادثه دیدگان تصادف خودرو با هیئت عزاداری در اردستان 22 نفر بودند که یک نفر در صحنه تصادف جان سپرد و دو نفر هم در بیمارستان به دلیل  شدت جراحاتی که به سر آنها وارد شده بود فوت شدند.

وی افزود: یک نفر مصدوم شدت صدمات آن زیاد بود که یک کودک پنج ساله  که شکستگی ران داشت  و افت فشار پیدا کرد و اعزام شد اما همچنان در حال اضطرار است ومابقی مصدومان دونفر با آمبولانس بیمارستان و هچنین اتوبوس آمبولانس اصفهان هم به کمک ما آمد و هشت نفر هم از آن طریق اعزام شدند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: مصدومان به بیمارستان غرضی و کاشانی اصفهان اعزام شدند و در حال حاضر طبق خبرهای واصله حال مصدومان خوب است و دو نفر هم مرخص شدند و 11 نفر هم در بیمارستان شهید بهشتی ماندند که از همه ارزیابی های اولیه انجام شد و به بخش جراحی منتقل شدند که تا عصر امروز شش نفر از آنها مرخص شده اند.

وی ابراز داشت: مجموعه اورژانس و بیمارستان اردستان از ابتدای حادثه تا ساعات پایانی بامداد تلاش خود را جهت خدمات دهی به مصدومان حادثه انجام دادند که جای تقدیر دارد و تمام تلاش خود را جهت بهبودی مصدومان باقی ماند انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز