استاندار اصفهان: خبرنگاران‌ متعهد و دلسوز ، مدافعان سختکوش جهاد تبیین و سلحشوران سرافراز عرصه جنگ نرم هستند

۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۱:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۱۰۹۸
استاندار اصفهان: خبرنگاران‌ متعهد و دلسوز ، مدافعان سختکوش جهاد تبیین و سلحشوران سرافراز عرصه جنگ نرم هستند
سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آستانه ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و‌ روز بزرگداشت خبرنگار پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا‌ از اصفهان، استاندار اصفهان در آستانه ۱۷ مردادماه، روز بزرگداشت مقام خبرنگار، در پیامی با تجلیل از تلاش های همه جانبه خبرنگاران متعهد و دلسوز که با قلم خویش، با سفیران یأس، دروغ و تباهی در ستیز هستند؛ این روز را گرامی داشت.

مشروح این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، در سالنامه مناسبت های کشور عزیزمان به روز خبرنگار مزین گردیده است.

این روز یادآور اهتمام زنان و مردانی بی ریا و خردمند است که هدف غائی شان آگاهی بخشی و دغدغه اصلی شان ثبت، ضبط، تحلیل و انتشار اخبار و وقایع مختلف است. ۱۷ مردادماه فرصتی است گران بها به منظور پاسداشت مقام شامخ چهره های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، با بذل جان،کلام و اندیشه خویش ققنوس وار طی طریق می نمایند.
این روز موهبتی مغتنم است برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ بران قلم، با سفیران یاس، دروغ و تباهی به نحوی مستمر و پایا در ستیز هستند، اینان مدافعان سختکوش جهاد تبیین و سلحشوران سرافراز عرصه جنگ نرم هستند. روز خبرنگار یادآور خدمات و تلاش های بی شائبه انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر روشنگری و آگاهی بخشی را ایفا نموده و به مدد اندیشه های ناب، قلم های پاک، صداقت متعالی و توانایی بی بدیل شان، اسباب تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را شکوفا می نمایند. خادمانی فرهیخته که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای شان، از شان و منزلتی رفیع نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین اکرام ها و قدرشناسی ها می باشند.
اینجـانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطــره شهدای اصحـاب قلم، تقارن این روز بزرگ با عاشـــورای حسینی(ع) را گرامی داشته و از تلاشها، خدمات اصحاب قلم و کارگزاران خدوم رسانه اعم از مدیران، خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان خبری و سایر دست اندرکاران عرصه خبر و رسانه صمیمانه قدردانی می نمایم. انشاالله قسم ربانی بر افکار ناب، نگاه های ژرف و قلم های پرفروغتان همیشه پایا و پویا باشد و ایزدمنان توفیق بندگی و خدمت به آحاد مردم شریف جامعه اسلامی در راستای صیانت از اصول حقانی و فروزان مکتب عاشورای حسینی(ع) را به همگان عنایت فرماید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز