در نبرد پرتغالی ها، مورایس با سپاهان پیروز شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۲۱:۲۷:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۲۹۳۵
در نبرد پرتغالی ها، مورایس با سپاهان پیروز شد
تقابل دو مدعی سپاهان و استقلال با سرمربیان پرتغالی با دو گل به سود سپاهانی ها خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز ( جمعه ۲۱ مردادماه) با دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران همراه بود، دیدار که با توجه جا به جایی برخی از بازیکنان و حضور سرمربیان پرتغالی از اهمیت خاصی برخوردار بود، این بازی در نهایت با دو گل به سود شاگردان مورایس در  سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: 

رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن (میلاد زکی پور ۸۲)، رامین رضاییان،محمدکریمی، مسعود ریگی، یاسین سلمانی (مانوئل فرناندز)، فرشاد احمدزاده (محمدرضا حسینی ۷۳)، شهریار مغانلو و  محمد علی‌نژاد .

ترکیب استقلال:

 سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا (پیمان بابایی ۶۲)، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی (امیرعلی صادقی ۶۲)، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس (آرش رضاوند ۷۳)، سجاد شهباززاده (ارسلان مطهری ۶۲) و کوین یامگا.

گل ها: 

یاسین سلمانی( دقیقه ۵۲)، رامین رضائیان(دقیقه ۵۷) برای فولادمبارکه سپاهان

کارت زرد: رامین رضاییان و محمد علی نژاد از تیم فولاد مبارکه سپاهان سپاهان

کارت قرمز: - 

 دو تیم شروعی محتاط داشتند هرچند حرکات سرمربی پرتغالی ها کنار زمین بیشتر از هموطن خود در سپاهان بود، استقلالی های در نیمه نخست اولین حمله جدی را با ضربه ناقص شهباززاده از دست دادند و در دقایق پایانی نیز حسینی ابتدا ضربه احمدزاده را مهارناقص کرد و در ادامه نیز در موقعیتی تک به تک توپ را راهی کرنر کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ یاسین سلمانی در جریان ضدحمله از روی پاس خوب و سرعتی محمد علی نژاد ضربه خود را وارد دروازه حسینی کرد تا موتور گلزنی تیمش را در لیگ جدید روشن کند.

رامین رضائیان که این فصل در شرایط خاصی راهی سپاهان شده بود و در بازی های تدارکاتی تیمش آمادگی خود را به نمایش گذاشته بود توانست باز هم از روی ضدحمله برای دومین مرتبه دروازه آبی‌های تهران را بازکند.

استقلالی ها برای فرار از شکست حملات زیادی را روی دروازه طلایی پوشان ایجاد کردند که نتیجه بخش نبود تا سپاهان با دو گل یاسین سلمانی و رامین رضائیان ۳ امتیاز نخستین بازی خود را به ثبت برساند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز