ساپینتو:سپاهان منتظر اشتباه ما بود/ باید تمرکزمان را بالا ببریم

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۵:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۲۹۴۹
ساپینتو:سپاهان منتظر اشتباه ما بود/ باید تمرکزمان را بالا ببریم
سرمربی پرتغالی تیم استقلال تهران گفت: نباید مقابل تیم هایی مثل سپاهان اشتباه کوچک هم داشت، آنها منتظر اشتباه ما بودند تا استفاده کنند و ما نیز این فرصت را به آنها دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، ریکاردو ساپینتو پس از شکست تیمش در مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول خوب بود وحریف موقعیت زیادی نداشت. آنها تنها یک موقعیت ایجاد کردند. ما سوار بر بازی بودیم و سپاهان منتظر اشتباهات ما بود تا از آن‌استفاده کند که متاسفانه این موقعیت به وجود آمد.

وی افزود: بعد از دریافت گل اول، تمرکزمان را از دست دادیم و گل دوم کارمان را سخت کرد. البته داور یک پنالتی ما را  نگرفت. نباید مقابل این تیم ها اشتباهات کوچک داشته باشیم. امیدوارم در آینده با بالا بردن تمرکز تیم بهتر کار کنیم.

سرمربی پرتغالی استقلال در خصوص شکسته شدن رکورد شکست ناپذیر استقلال، گفت: رکورد برای من مهم نبود. نباید می‌باختیم؛ اما باختیم. سعی می‌کنیم از این به بعد با رشدی که خواهیم داشت بهتر ظاهر شویم. رکورد برای من حرف جالبی نیست.

وی در ارتباط با تغییر سیستم تیمش از دریافت گل، اظهارداشت: تغییر  سیستم نداشتیم و سیستم ما ۲-۵-۳ بود. در چهار هفته ای که بازی‌های تدارکاتی دلشتیم و در تمرینات زیاد کار کرده بودیم. در دفاع خوب بودیم و عارف می‌توانست به خوبی نفوذ کند و جلالی هم برتری بیشتر ایجاد می‌کرد و در کنار آن جعفر سلمانی و پیمان بابایی کار را تهاجمی کردند. بعد از خوردن گل دوم، ذهنیت خودمان را از دست دادیم و با این پنالتی که گرفته نشد، می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما چنین نشد.

 ساپینتو اضافه کرد: بعد از گل دوم، سپاهان از جلو ما را تحت فشار گذاشت، سانترهای خوبی داشتیم، اما در تمام کردن خوب نبودیم با پیشرفت کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای خبر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز