مسابقه فوتبال بین کانون هواداران استقلال آران بیدگل و تیم منتخب اصحاب رسانه

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۲۹۵۹
مسابقه فوتبال بین کانون هواداران استقلال آران بیدگل و تیم منتخب اصحاب رسانه
رییس کانون هواداران استقلال آران و بیدگل گفت: به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار مجاهد محمود صارمی، مسابقه دوستانه ای بین کانون هواداران استقلال آران و بیدگل و اصحاب رسانه این شهر  در سالن ورزشی شهدای فرهنگی برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از آران و بیدگل؛ مهدی بذرفشان ادامه داد: در این مسابقه، تیم کانون هواداران استقلال توانست با نتیجه 8 به 4 حریف خود را شکست دهد و پیروز میدان شود.

او بیان داشت: این مسابقه با حضور پیشکسوتان استقلال تهران آقایان علی جباری، شاهین بیانی، محمد نوری، سید غفار جعفری و همچنین رئیس کمیته مشوقین تیم استقلال تهران، آقایان رامین همتی و علی شعبانی در برگزار شد. 

 بذرفشان در ادامه خاطر نشان کرد: در بین دو نیمه مسابقه از تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان با اهدای گل و هدایای تقدیر به عمل آمد و

همچنین سعید ضابطی؛ ریاست اداره ارشاد و ابوذر فردنژاد رییس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل نیز با تقدیر از این حرکت فرهنگی، خواستار ادامه اینگونه برنامه ها در سطح شهرستان شدند. 

 در پایان مسابقه نیز به رسم ادب و مهمان نوازی و به پاس حضور پیشکسوتان تیم استقلال تهران در آران و بیدگل، هدایایی از طرف کانون هواداران این تیم به آنها اهدا شد.

انتهای پیام

نظر شما