قریشی: اخراج محمدی سختگیرانه بود

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۱:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۳۴۳۱
قریشی: اخراج محمدی سختگیرانه بود
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فکر می کنم داور در دادن اخطار دوم و اخراج محمدی سختیرانه عمل کرد، اما بعد از ده نفره شدن تیم با غیرت بازی کرد و توانستیم حداقل امتیاز بازی به دست آوریم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد قریشی پس از تساوی صفر برصفر تیمش در مقابل پرسپولیس از هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران، اظهار داشت: انتظار بازی سخت مقابل پرسپولیس را داشتیم و توانستیم حداقل امتیاز را در مقابل این تیم بگیریم.

وی افزود: احساس می کنم داور در دادن کارت زرد دوم به محمدی سختگیرانه عمل کرد و ده نفره شدیم که شرایط برای ما سخت تر شد؛ اما بازیکنان تیم غیرت به خرج دادند و توانستیم یک امتیاز بگیریم. 

مدافع تیم ذوب آهن در خصوص عملکردش در خط  دفاع ذوب آهن گفت: وظیفه ما این است که دروازه را بسته نگه داریم و کل تیم تلاش کرد. کادر فنی نیز نکاتی را به یادآوری کردند و آماده می شویم برای بازی بعد تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. 

قریشی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل تراکتور اضافه کرد: هر بازی برای برد به میدان می رویم، تراکتور تیم خوبی است که در زمین خودش بازی می کند، اما ما هم برنامه های خودمان را داریم و برای برد به تبریز می رویم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز