ضرورت تسهیل‌گری امور تشکل‌های مردم نهاد کاشان

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۵:۴۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۶۴۴۳۷
ضرورت تسهیل‌گری امور تشکل‌های مردم نهاد کاشان
سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندار ویژه شهرستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای این ستاد با محوریت مشارکت‌های اجتماعی و حمایت از تشکل‌ها و نهادهای مردمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان ، محمدشریف زارعی در این جلسه تسهیل‌گری در امور تشکل‌ها در حوزه جوانان شهرستان را ضروری دانست و گفت: یکی از ابزارها و امکاناتی که نه تنها در ایران بلکه در دنیا برای تشکل‌های مردم نهاد وجود دارد حرکت در مسیر اهداف تعریف شده است که با این ایده مشکلات پیش روی مردم به شکل محسوسی مرتفع می‌شود.

او اضافه کرد: در شهرستان کاشان سمن‌های مختلفی در حوزه های اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و حقوق بشری وجود دارد که با مانع‌زدایی می‌توانند مسیر تحول و حرکت را تسریع کنند.

فرماندار ویژه و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کاشان تصریح کرد: ایجاد تسهیل‌گری برای سمن‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی با هدف افزایش مشارکت های مردمی می‌تواند از یک سو مانع موازی کاری‌ و از سویی دیگر نیز متقاضیان هم دچار سردرگمی و اتلاف وقت نمی‌شوند.

زارعی با اشاره به موضوع افزایش مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: ضرورت دارد دستگاه‌های مرتبط با فعالیت سمن‌ها در حوزه جوانان همکاری مطلوبی با تشکل‌های مردمی در خصوص استعلام‌های تخصصی به هنگام ثبت و دریافت شناسه ملی داشته باشند.

فرماندار کاشان در پایان بر تشکیل کمیته استعدادیابی به منظور شناسایی و پرورش جوانان مستعد در سمن‌ها تاکید کرد و پیشنهاد و برنامه‌های مدون اعضا ستاد را برای کارگشایی بیشتر در امور جوانان این شهرستان خواستار شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز