کامبک طلایی پوشان در نقش جهان

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۳:۴۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۶۵۶۹۳
کامبک طلایی پوشان در نقش جهان
هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با  پیروزی شاگردان مورایس مقابل  نساجی همراه بود، سپاهانی ها باوجود دریافت گل اول؛ کامبکی موفق و ۳ امتیازی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، از هفته دوم لیگ برتر فوتبال شامگاه پنجشنبه (۲۷ مردادماه ) تیم سپاهان از ساعت 21 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حمایت  تماشاگرانش به مصاف تیم نساجی مازندران رفت، دیداری که در پایان با نتیجه 2  بر یک  به سود سپاهان به پایان رسید، هرچند شاگردان مطهری اولین گل این مسابقه را وارد دروازه سپاهان کردند، اما این سپاهان بود که به برتری رسید.

 

سپاهان:

 رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، امید نورافکن، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز (۶۸- فرشاد احمدزاده)، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی (۸۸- محمد دانشگر)، محمد علی نژاد (۶۸- الویس کامسوبا) و شهریار مغانلو

سرمربی: خوزه مورایس

نساجی:

 علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی شجاعی (۸۲- امیر مهدی جانملکی)، حامد شیری، مصطفی جوادیان (۶۲- کریم اسلامی)، صابر حردانی (۷۴- حسین زامهران)، سید علیرضا ابراهیمی، رضا جعفری و محمد شریفی (۸۰- مهرداد عبدی)

سرمربی: حمید مطهری

داوران: محمدحسین ترابیان، حسن انتظاری، فرهاد فرهادپور.

کارت زرد: مصطفی جوادیان، ایوب کلانتری، اکبر صادقی،  سعید بیگی و علیرضا ابراهیمی( نساجی) مانوئل فرناندز، رامین رضائیان( سپاهان)

کارت قرمز:- 

گل:  ایوب کلانتری( دقیقه 5) برای نساجی 

مانوئل فرناندز( دقیقه 11) یاسین سلمانی ( دقیقه 41) برای سپاهان

 

سپاهان که اولین دیدار خانگی خود را در مقابل هوادارانش در نقش جهان فصل جدید تجربه می کردند به دنبال برتری در این دیدار بودند، شاگردان مطهری در اولین حمله خود در دقیقه 5 تو سطح ایوب کلانتری درون محوطه سپاهان صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل نخست نساجی را به ثمر رساند تا سپاهان بر روی یک غافلگیری گل دریافت کند.

در ادامه سپاهانی‌ها با دراختیار گرفتن  توپ و میدان به دنبال جبران گل خورده بتوانند به بازی بازگردند، در دقیقه 12 مانوئل فرناندز توپ ارسالی شهریار مغانلو با ضربه سر وارد دروازه علیرضا حقیقی قرار گرفت.

 در ادامه دو تیم حملات زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند تا بتوانند به نتیجه برسند، حملاتی که نتیجه بخش نبود که سهم سپاهانی ها بیشتر از میهمان شمالی اش بود، در دقیقه 40 حرکت زیبای یاسین سلمانی گل دوم طلایی پوشان را به همراه داشت.

نیمه نخست این بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان مطهری به دنبال جبران گل خورده سعی کردند با فشار بیشتر روی دروازه سپاهان وارد کردند اما نتیجه ای به دنبال نداشت.

سپاهان نیز در نیمه دوم موقعیت های زیادی به دست آورد که با نام می همراه بود تا این بازی در پایان با همان نتیجه ۲ بریک نیمه اول به پایان برسد، تا سپاهان کامبکی موفق داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز