مورایس: لیاقت برد داشتیم/سازماندهی تیمی خوبی داشتیم

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۵:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۳۶۵۶۹۴
مورایس: لیاقت برد داشتیم/سازماندهی تیمی خوبی داشتیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازگشت خوبی به بازی داشتیم و توانستیم مدیریت بازی را دردست بگیریم، البته نتوانستیم از موقعیت هایم به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی اظهارداشت: بازی هیجان انگیزی بود و فرصت خوبی بود تا تیم خود را بهتر  بشناسیم. تیمی هستیم که تازه شروع کردیم و شناختی چندانی ندارم، هر چقدر این شناخت بهتر شود می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. در ابتدای بازی هم عقب افتادیم اما توانستیم برگردیم و نتیجه بگیریم. تاکنون موقعیتی نداشتیم که عکس العمل تیم را ببینیم؛ اما در این بازی  این فرصت ایجاد شد و بازگشت خوبی داشتیم. با تیمی روبه‌رو شدیم که سازماندهی خوبی داشت و ما برای پیروزی باید خیلی خوب بازی می‌کردیم.

وی افزود: خوشحالم سازمان تیمی خوبی داشتیم و توانستیم به بازی برگردیم ، تیمی نیستیم که چنین گل هایی گل بخوریم، اما فوتبال است و بدشانس بودیم و اتفاق می‌افتد. سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت‌های زیادی به گل زنی به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم با اختلاف بیشتری پیروز میدان شویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: نساجی تعویض خوبی داشت و مهاجم خوبی را به بازی فرستاد و همین مسأله موجب شد ما نیز دانشگر را به بازی بفرستیم. نتیجه خوبی به دست آوردیم که لیاقت آن را داشتیم. از رفتار بازیکنانم در بازی خوشحالم و همچنین حمایت هواداران که بسیار خوب بود، به آن‌ها تبریک می‌گویم.

مورایس گفت: بازیکنانم تمام توان‌ خود را در این بازی گذاشتند، البته اشتباهاتی هم به وجود می آید. رشید مظاهری می‌خواست بهترین عملکرد خود را نشان بدهد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز