تاکتیکی که داشتیم این تیم را وادار به عقب‌نشینی کردیم

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۰۵:۵۶:۱۱
کد خبر: ۱۳۶۵۶۹۵
تاکتیکی که داشتیم این تیم را وادار به عقب‌نشینی کردیم
 سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:سپاهان تیم پرمهره‌ای است و با روندی که داشتیم مجبور به عقب نشینی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، حمید مطهری پس از شکست دو بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری پس از دیدار سپاهان اظهار داشت: دو تیم بازی تاکتیکی را به نمایش گذاشتند. شروع فوق‌العاده‌ای را در ابتدای دیدار داشتیم. با توجه به آنالیزی که از سپاهان داشتیم می‌دانستیم که در کانال مرکزی میدان تله‌گذاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: آنالیز خوبی از سپاهان داشتیم و روی تدابیر سپاهان از قبل کار کرده بودیم،  می‌دانستیم تمرکز آنها  روی میانه میدان است. در جریان بازی، دو گل سپاهان از روی حرکاتی بود که از میانه میدان شروع شد . بازی بسیار خوبی را به ویژه در 30 دقیقه انتهایی مسابقه از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد: بازیکنانم به خوبی مقابل سپاهان جنگیدند و نتیجه بازی را شکست نمی‌بینم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و با روند تاکتیکی که داشتیم این تیم را وادار به عقب‌نشینی کردیم.

مطهری در خصوص حضور تماشاگران گفت:  بازی بدون هوادار مانند هوای بدون اکسیژن است و از اینکه هواداران سپاهان در این دیدار حضور داشتند، خوشحالم. بودن در استادیوم و دیدن مسابقات از نزدیک حق طبیعی هواداران فوتبال است، اما در بسیاری از مواقع رفتارهای غیرمنصفانه را شاهد هستیم.

وی ادامه داد:: پس از دریافت  گل باید سازماندهی خود را به خوبی حفظ می‌کردیم، اما با توجه به جو ورزشگاه و حضور تماشاگران که به نفع تیم حریف بود، تیم ما به عقب نشست. در نهایت این نتیجه را شکست نمی‌دانم.

مطهری خطاب به هواداران تیمش گفت: به دلیل کم کاری هرکسی که بود،اما  از اینکه هفته نخست در کنار آنها نبودیم عذرخواهی می کنم. 

وی همچنین درباره صحنه مشکوک داوری نیز  خاطرنشان کرد: درباره داوری صحبتی ندارم، از قبل هم به این موضوع اشاره کرده بود.

انتها پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز