بهره برداری از مخزن ۵۰۰۰ متری مکعبی آب در آران و بیدگل

۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۸:۳۹:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۰۴۲۷
بهره برداری از مخزن ۵۰۰۰ متری مکعبی آب در آران و بیدگل
بهره برداری از مخزن 5000 متر مکعبی آب با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در شهر آران و بیدگل آغاز شد.

گزارش خبرگزاری برنا از آران و بیدگل، بهره برداری از مخزن 5000 متر مکعبی شهر آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال با حضور حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان و جمعی از اعضای شورای  شهر و معتمدین محلی این شهرستان آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل ضمن تقدیراز مسئولین ودست اندارکاران ساخت این مخزن گفت: باید بهترین استفاده را از امکاناتی در اختیار داریم، داشته باشیم، متاسفانه در فرهنگ ما اسراف زیاد است و لازم است در این حوزه فعالیت های فرهنگی خوبی صورت گیرد.

امام جمعه آران و بیدگل تاکید کرد: اگر فرهنگ اسراف را درست نکنیم ، هر اندازه هم منبع ذخیره آب بسازیم باز هم ارزشی نخواهد داشت.

علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: نمی توانیم تنها به مدیریت تامین آب بسنده کنیم، باید به سمت مدیریت مصرف آب حرکت کنیم تا بتوانیم از آبی که از اعماق زمین به سختی خارج می شود بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان نیز گفت: با آغاز بهره برداری از این مخزن حجم مخازن ذخیره آب آران و بیدگل  از 14 میلیون لیتر به 20 میلیون لیتر در روز افزایش پیدا می کند که حدود 30 درصد حجم مخازن ذخیره این شهر از ابتدای تاسیس شرکت آب و فاضلاب است.

محمدرضا اسدی بیان کرد: یکی از راهکار ها برای عبور از تنش آبی در مناطق شمال استان اصفهان ایجاد مخازن ذخیره آب است و آران و بیدگل تنها شهرستان کشور است که هیچکدام از 11 روستای آن در تابستان مشکل قطعی آب و آبرسانی سیار نداشته است.

IMG-20220829-WA0117

IMG-20220829-WA0119

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز