مورایس، تارتار به دنبال ۳ امتیاز دربی اصفهان

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۳۷۲۷۹۴
مورایس، تارتار به دنبال ۳ امتیاز دربی اصفهان
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با دربی حساس شهر اصفهان همراه است، جایی که دو تیم با توجه به جدول نیاز به ۳ امتیاز آن دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هفتاد و یکمین دربی اصفهان  در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر  _دوشنبه چهاردهم شهریورماه از ساعت 20_ در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

در ابتدا قرار بود تقابل تیمهای اصفهانی در  ساعت ۲۱ آغاز شود؛ اما با پیگیری و درخواست باشگاه ذوب آهن برای تسهیل رفت و آمد هواداران دو تیم به ورزشگاه فولادشهر، سوت این دیدار یک ساعت زودتر به صدا در می آید.

در حال حاضر ذوب آهن 4 امتیازی در رده دهم جدول لیگ ایستاده و سپاهان هم با 7 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است.

مسعود ابراهیم‌زاده در دیدار هفته قبل ذوب آهن  مقابل ملوان دقابق ابتدایی بازی دچار به‌دلیل آسیب‌دیدگی ناحیه زانو شد و از بازی خارج شد، بدین ترتیب ابراهیم‌زاده در دربی اصفهان حضور ندارد، همچنین آرمان اکوان، مدافع تازه وارد ذوب آهن نیز به دلیل مصدومیت دیگر غایب این دیدار است.

بعد از دو حضور پرشور زنان هوادار در بازیهای لیگ، انتظار می‌رفت زنان هوادار ذوب آهن و سپاهان نیز از بازی دربی بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد تقابل دو تیم شهر خود باشند؛ اما پس از صدور مجوز حضور طرفداران دو تیم از سمت شورای تامین، هیچ سهمیه‌ای برای حضور زنان در ورزشگاه فولادشهر در نظر گرفته نشد، تا همچنان حضور زنان هوادار  به پایتخت و آزادی خلاصه شود.

در 70 تقابل رسمی گذشته بین تیم های ذوب آهن و سپاهان، سهم ذوب آهن 20 پیروزی و سهم سپاهان  ۲۶ پیروزی بوده است و دو تیم در ۲۴ بازی به تساوی رسیده اند.

در ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ سپاهان با پیروزی یک بر صفر در شهرآورد نصف جهان به رکورد ۵ سال بدون شکست برابر رقیب همشهری رسید. در تقابلهای گذشته  143 گل وارد دروازه دو تیم شده است که سپاهان ۸۰ گل و ذوب آهن 63  ذوب را به نام خود ثبت کرده اند. پرگل‌ترین بازی بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن،بازی برگشت دوره دوازدهم لیگ برتر با ۷ گل بوده است.

بهترین نتیجه ای که دو تیم در دربی کسب کرده اند؛ پیروزی 4 بر صفر بوده و تساوی صفر بر صفر پر تکرار ترین نتیجه دربی اصفهان بوده است.

مهدی رجب زاده با 5 گل، مرتضی تبریزی با 4گل، محرم نویدکیا با 4 گل، ادموند بزیک با 4 گل و محمدرضا خلعتبری نیز با 4 گل گلزنترین بازیکنان دربی اصفهان هستند.

دیدارهای لیگ قبل بین دو اصفهانی با پیروزی ذوب‌آهن تساوی همراه بوده است به همین ترتیب می توان گفت که سپاهان یک فصل است که نتوانسته است گاندوهارا شکست دهد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز