نصیرزاده :تشکیل شورای سالم سازی باشگاههای بدنسازی در فدراسیون/ فروش مکمل در باشگاهها ممنوع و جرم است

۱۴۰۱/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۶۵۳۲
نصیرزاده :تشکیل شورای سالم سازی باشگاههای بدنسازی در فدراسیون/ فروش مکمل در باشگاهها ممنوع و جرم است
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام می گوید در این رشته به شدت ضعف فرهنگی محسوس می شود و باید در این زمینه هزینه کرد و مسائل فرهنگی را در فرع ندیده و جز برنامه های اصلی بدانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، با تبریک به جواد محمدی، اظهارداشت: باید به وزیر ورزش و جوانان کشور تبریک گفت که به جوانان انقلابی اعتماد کرده است. حضور جواد محمدی و‌تیم کاری اش توانسته اند تا کنون عملکرد موفقی داشته باشند.

وی افزود: انتخابات امروز در عین رفاقت برگزار شد و همگی هم لیاقت و شایستگی اداره هیئت را دارند و از رئیس هیئت استان می خواهم که از تمامی این ظرفیت و پتانسیل استفاده کند.

وی با اشاره به خاطره ای که در خصوص حضور در فدراسیون کشتی گفت: من در ابتدای انتخابات رقیب علیرضا دبیر بودم و بعد از انتخابات و توت او به همکاری با فدراسیون، بهترین دوره کاری من حضور در فدراسیون کشتی بود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بااشاره به طرفیت و پتانسیل بسیار بالای اصفهان در بدنسازی و پرورش اندام، اضافه کرد: بنابراین هر اندازه تعداد کاندیدا زیاد شوند باز هم کم است، هر کمیته خود به اندازه یک هیئت است،کمیته های نو اندازی، پاورلیفتینگ، پرورش اندام و... . بیش از ۸۵ درصد باشگاههای استان در حوزه بدنسازی و پرورش اندام کار می کنند و بنابراین خواهید دید با چه جمعیت عظیمی روبرو هستیم.

به دنبال جذب افراد باشید

وی خاطرنشان کرد: از تمامی کاندیداها می خواهم در کنار هم قرار بگیرند، این آدمها هستند که به صندلی ها ارزش می دهند؛ بنابراین اگر به دنبال کار کردن برای جامعه ورزشی خود هستید حتی اگر انتخاب نشوید باید در کنار  گروه قرار بگیرید.

وی تصریح کرد: از جوزدانی رئیس هیئت جدید می خواهم از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده کند، حتی از افرادی که رای مخالف داشتند، راه پیشرفت جذب کردن است نه دفع کردن آنها.

نصیرزاده تاکیدکرد: باید در راه اشاعه و توسعه این رشته تلاش کنیم، به دلیل شرایطی که وجود دارد انگشت اتهام به سمت این رشته است و فعالان این رشته را فعال در خرید و فروش مکمل ها و مواد نیروزا می دانند.

وی اظهارداشت: با توجه به جایگاهی که مچ اندازی و پاورلیفتینگ در جهان و مسابقات مهم بین المللی به دست آورده ازهیئتها از جمله اصفهان می خواهم تمرکز و برنامه خاصی روی استعدادیابی داشته باشند.

همچنین در خصوص حضور باشگاهها در لیگ کشور به ویژه در پاورلیفتینگ و امیدوارم فینال این مسابقات را در اصفهان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۱ نفر از ورزشکاران ما مقام به دست آوردند.فدراسیون به تنهایی نمی تواند از تمام قهرمانان خود حمایت کند و از هیئت های استانی می خواهم که در کنار با استفاده از خیرین ورزشی و مسئولان این حمایت صورت گیرد.

بازگشت قوی ترین مردان به رسانه ملی

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خطاب به جوزدانی رئیس جدید هیئت گفت: نکته مهم دیگر نباید تمام تمرکز و سمت و سوی ما به برگزاری دوره های آموزشی باشد البته که دوره های آموزشی کیفی برای ما بسیار مهم است، اما باید با برنامه گام بردارید.

وی همچنین از بازگشت برنامه قوی ترین مردان ایران به رسانه خبرداد و افزود: با شبکه نسیم به تعامل رسیدیم و برنامه قوی ترین مردان ایران دوباره به رسانه ملی برمی گردد.

نصیرزاده با تاکید بر نظارت بر باشگاههای پرورش اندام اضافه کرد: هیئت ها باید داشته باشند، سرمایه انسانی این باشگاهها با ما است، ما در فدراسیون شورای سالم سازی باشگاههای بدنسازی کشور را ایجاد کردیم تا در این زمینه نظارت داشته باشد.

فروش مکمل در باشگاه جرم و ممنوع است

وی با اشاره به اهمیت بحث خرید و فروش مکمل ها در باشگاههای پرورش اندام تاکید کرد: فروش مکمل در باشگاه ممنوع و جرم است، انتظار ما از تمامی روسای هیئتها این است که در این زمینه نظارت جدی داشته باشند و از اصفهان نیز چنین درخواستی داریم ، رفاقت را کنار بگذارند حتی اگر از ما ناراحت شوند.

جدی گرفتن مسائل فرهنگی

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پرداختن به مسائل فرهنگی را یک اصل مهم و اساسی خواند و افزود: در رشته ما به شدت ضعف فرهنگی محسوس می شود، باید در این زمینه هزینه کرد و مسائل فرهنگی را در فرع ندیده و جز برنامه های اصلی بدانید.

نصیرزاده با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای نیروی متخصص و با تجربه در اصفهان گفت: فدراسیون ما به فدراسیون اصفهانی ها معروف است؛ البته این ظرفیت و پتانسیل وجود دارد که ما از این افراد استفاده می کنیم، اداره هیئت استان اصفهان کمتر از فدراسیون نیست و بنابراین باید به صورت جدی برنامه ریزی داشته باشید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز