سفر چراغ خاموش یک مقام استانی به کاشان/ مطالباتی که به گوش مدیر کل نرسید

۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۷۸۶۶
سفر چراغ خاموش یک مقام استانی به کاشان/ مطالباتی که به گوش مدیر کل نرسید
از گوشه و کنار خبر رسیده که مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صبح سه شنبه ۲۲ مرداد ماه چراغ خاموش به کاشان آمده و خبرنگاران هم بی اطلاع بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، این روز ها که موج مطالبه گری ها از آموزش و پرورش کاشان به راه افتاده شاید مدیران به صلاح دیده اند که فقط خبرنگار صدا و سیما را دعوت کنند تا شاید صدای مردم به گوش آقای مدیر کل نرسد.

از مهمترین مطالبات حوزه آموزش و پرورش کاشان که فضای رسانه ای تا کنون به آن نپرداخته، اقدام به تعدیل معلمان خرید خدمت است که با سختی ‌و مشقت فراوان چندین سال با حقوق معوق خدمت کرده اند ولی امسال با این پیام روبرو شده اندکه «دیگر نیازی به شما نداریم»!

این درحالی است که در جلسه رسمی تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش کاشان؛ حسین مقنی (مدیر سابق آموزش و پرورش کاشان ) در حضور مدیر کل گفت: در سال تحصیلی پیش رو آموزش و پرورش کاشان با کمبود نیرو مواجه خواهد شد.

از دیگر مطالبات شهروندان هزینه های گزاف دریافتی مدارس دولتی از دانش آموزان است که هر ساله اعلام می شود تخلف است اما در هیاهوی سال تحصیلی جدید به اجبار دریافت می شود.

حضور خبرنگاران نزد مدیر کل آموزش و پرورش می توانست مطالبات مختلف مردمی را به گوش محمدرضا ابراهیمی برساند و بررسی و پیگیری های لازم صورت گیرد.

آقایان مسئول پاسخگو باشید؛ چه دلیلی وجود دارد که فقط خبرنگار صدا و سیما اجازه ی همراهی با مدیر کل را داشته ولی دیگر خبرنگاران حتی از سفر جناب مدیر کل بی اطلاع بوده اند!؟

بررسی آخرین جزئیات اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس، شرکت در هفدهمین جلسه از سلسله‌نشست‌های مدیران مدارس استان اصفهان و دیدار با امام‌ جمعه و فرماندار کاشان از جمله برنامه های این سفر یکروزه عنوان شده است.

هادی میرزاجانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز