ارتقای علمی و فرهنگی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۰۷:۲۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۷۸۸۵۲
ارتقای علمی و فرهنگی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی کاشان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت:در حال حاضر شاهد رقابت مثبتی بین مدارس دولتی و غیردولتی برای رسیدن به کیفیت مدارس سما در کاشان وجود دارد که این موجب مباهات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان، میثم عرب زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در شورای مدیران مجتمع فرهنگی آموزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهارداشت: از بدو تاسیس مدارس سما در سال ۱۳۹۷ بنای مسولان و متصدیان امر ارتقای کیفیت آموزش بوده است و بر این مبنا اکنون شاهد رقابت مثبتی بین مدارس دولتی و غیردولتی برای رسیدن به کیفیت مدارس سما در کاشان وجود دارد که این موجب مباهات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ادامه داد: انتخاب و گزینش بهترین معلمان و کادر اداری و آموزشی و متعاقب آن حمایت‌های ارزنده مادی و معنوی را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم روز به روز بر این کیفیت بیافزاییم و رضایتمندی خانواده‌ها را برای خود یک اصل می دانیم.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز در این نشست گفت: سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش بر مبنای اندیشه تابناک امامین انقلاب  فصل الخطاب مااست.

وی تصریح کرد: برای تعلیم و تربیت آینده سازان میهن تمام تلاش و کوشش خود را انجام می دهیم و پیشرفت ۴ساله مدارس سما و استقبال قابل توجه خانواده‌ها نشان از موفقیت ما دارد، اما به این راضی نیستیم و مدیران باید باید با تلاشی مضاعف در این راه مانند گذشته قدم بردارند.

در پایان این نشست با تقدیم لوح و هدایایی از یلدا فدایی،سپیده رستمی و آرش اخباری دانش آموزان سما کاشان به عنوان برگزیدگان استانی سومین دوره جشنواره مسابقات علمی - پژوهشی  پژوهش سراهای دانش آموزی سما و تیزهوشان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز