بازگشت تالوکاران اصفهانی با ۱ طلا و۲ برنز  از جام‌جهانی دانشجویان

۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۰۴۰۵
بازگشت تالوکاران اصفهانی با ۱ طلا و۲ برنز  از جام‌جهانی دانشجویان
ورزشکاران تالو ایران در مسابقات جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان که در شهر سامسون ترکیه برگزار شد، موفق به کسب ۱ طلا و ۲ برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رقابت‌های جام جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان در ترکیه به  به پایان رسید در رشته ووشو و در بخش تالو ورزشکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال شدند.

در چانگ چوان زنان، منیره پناهی تنها نماینده بخش زنان تالوی ایران با کسب امتیاز ۹.۱۱ موفق به مدال برنز رسید، هوویی لینگ از مالزی با ۹.۲۸ به قهرمانی رسید و تالوکاری از اندونزی با ۹.۲۵ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد.

طاها بدیعی دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها در چانگ چوان با ۹.۱۵ و کسب مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد، ادگار مارولو از اندونزی و نجم الدین اربکان از ترکیه به ترتیب با امتیازهای ۹.۵۵ و ۹.۱۷ به مدال طلا و نقره رسیدند.

محمدعلی مجیری نیز در فرم نن گوئن با کسب امتیاز بالای ۹.۳۰  طلایی شد تا  تنها مدال آور طلایی کاروان ایران در جام‌جهانی ورزش‌های رزمی دانشجویان جهان باشد.  در این فرم وای کالوین از مالزی با نمره ۹.۲۵ و ویاچسلوف از اوکراین با امتیاز ۹ به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش برنا؛ نخستین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان دانشگاه های جهان از ۲۸ شهریور الی ۱۰ مهر در شهر سامسون کشور ترکیه برگزار می شود و بیش از ۴۰ دانشگاه از سراسر جهان در این مسابقات حضور دارند و تیم ووشو دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی از ایران با همکاری فدراسیون ووشو به این رقابت‌ها اعزام شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز