استاندار اصفهان: ضرروت تشکیل شورای عالی ورزش در شهرستانها/ تعامل اداره کل ورزش و امور مالیاتی

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۴:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۱۹۶۹
استاندار اصفهان: ضرروت تشکیل شورای عالی ورزش در شهرستانها/ تعامل اداره کل ورزش و امور مالیاتی
استاندار اصفهان گفت: باتوجه به گستردگی استان و نگاه عدالت محوری پیشنهاد می کنیم شوراهای عالی ورزش و تربیت بدنی شهرستانهای استان تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز (چهارشنبه 7 مهرماه) در جلسه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی اصفهان که در سالن اجتماعات استانداری اصفهان برگزارشد، با بیان اینکه نیاز است که جلسات از حالت روزمرگی درآید، اظهارداشت: صحبت‌های مسئولان و نمایندگان ورزش استان که همگی از روی دلسوزی و نشان از دغدغه آنها بودو باید برای حل این موضوعات باید به دنبال راهکارهای مناسب بود.

وی با اشاره به صحبتهای روسای هیئت های استانی در خصوص میزبانی سومین المپیاد استعدادهای برتر گفت: درست است که برای این میزبانی ها برنامه ریزی های خاصی انجام شده است، انتظارمان این است که اداره کل ورزش و جوانان تا بر اساس سیاست گذاری های وزارت ورزش و جوانان برای ما هدف گذاری و مشخص شده است حرکت کنید و البته  از تمامی ارگانها و سازمانها مرتبط می خواهم که هرگونه همکاری و تعاملی که نیز است با اداره کل ورزش و جوانان صورت گیرد و هر مجموعه ای با توجه به امکانات خود کمک کنند. ما نیز تلاش می کنیم با تعامل با وزارتخانه، این بخش سهم بیشتری داشته باشد تا بتوانیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم و کمبودها را با کمک باشگاهها و بخش خصوصی رفع کنیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه سال گذشته مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان تقویم زمان بندی مربوط به شورای عالی ورزش استان را تهیه و در این جلسه ارائه دهد که به نظر می رسد این مساله به دلیل تغییراتی که بوده صورت نگرفته است، بنابراین نیاز است تا جلسه بعدی این تقویم آماده شود، همچنین برای سرعت بخشیدن به برنامه ها و مصوبات دبیرخانه شورای عالی ورزش در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و مصوبات و پیگیری های لازم به افراد حاضر در شورای عالی ورزش منتقل شود و همچنین دستور جلسات تا افراد با بازخورد و برنامه بهتر در جلسات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین به منظور پیشرفت در برنامه ها جلسات شورای عالی ورزش که قرار بود به صورت فصلی برگزار شود تا پایان سال به صورت دوماهانه برگزار شود تا به نتایج بهتری دست پیدا کنیم و همچنین در صورت نیاز جلسات فوق العاده نیز داشته باشیم.

وی با اشاره به گستردگی استان و نگاه عدالت محوری گفت: پیشنهاد می کنیم به همین صورت شوراهای عالی ورزش و تربیت بدنی شهرستانی را با توجه به مصوبات استانی داشته باشیم تا بتوانیم به نتایج بهتری دست پیدا کرده و از نظرات شهرستانها و ظرفیت آنها نیز استفاده شود.

مرتضوی در خصوص تامین منابع مالی نیز تاکید کرد: باید به دنبال استفاده از ظرفیت های قانونی منابع مالی باشیم که در این زمین نیاز است کارگروه بین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امورمالیاتی برگزار شود تا بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و در جلسه بعدی اداره کل امور مالیاتی نتیجه آن را در جلسه ارائه دهد .

وی در پایان خاطرنشان کرد:  همچنین در جلسه بعدی آئین نامه  حمایت از ورزشکاران و بحث باشگاهها نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما