نطنز در خانه شیرین برد/ نوازنده دبل نواخت

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۲۰۸۳
مصاف دو تیم هیئت فوتبال نطنز و پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته چهارم سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاههای کشور با پیروزی ۴ بر ۳ تیم هیئت فوتبال نطنز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، هفته چهارم سوپر لیگ فوتسال بانوان باشگاههای کشور امروز ( جمعه ۸ مهرماه) با انجام ۴ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در ورزشگاه کارگران شهر نطنز تیم هیئت فوتبال این شهر میزبان تیم پویندگان صنعت فجر شیراز بود که در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ میهمان خود را شکست داد.

اسامی تیم هیئت فوتبال نطنز:

تاراجانی زاده، ستاره محمدی، نسیم نوازنده، مریم چرخاوی، سهیلا رودسری، راضیه منصوری، الهام عسگری، مریم نوری ، هانیه فرهادی، یلدا تاجیک، کوثرحیدرنژاد، سمیرا یکه سوار.

سرمربی: شیرین صادقی

مدیر تیم: پریا چکانی

اسامی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز:

شهین افلاکی، سهیلا حبیب پور، فاطمه ایمانی، مهسا کاولی، مرجان یوسفی راد، شیما عزیزی، الهه کریمی، مریم زارع، بهاره رستم پور، ساناز باستی، غزال محمدی، نازنین شریفی.

سرمربی: مرضیه بختیار

مدیر تیم: افسانه آشنا

داوران: سمیه یدی، الهام مبارکی

کمک داوران: پریا سلیمانی، سمانه میرصانع

نماینده فدراسیون: مریم بیات

شاگردان صادقی که هفته پیش بعد از دو هفته شکست در رفسنجان مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیده بودند برای بهبود جایگاه خود در جدول به دنبال اولین پیروزی خانگی خود بودند، دو تیم بازی سرعتی و نزدیکی را آغاز کردند دیداری که در پایان نیمه اول با گل‌های نسیم نوازنده برای نطنز و مرجان یوسفی راد در برای پویندگان به پایان رسید. شاگردان صادقی نیمه دوم را با گل آغاز کردند و در دقیقه ۲۵ باز هم نسیم نوازنده برای میزبان گل زنی کرد.

در دقیقه ۲۸ بهاره رستم پور گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا حساسیت بازی بیشتر شود، فشار میزبان برای رسیدن به پیروزی در دقایق پایانی نتیجه داد و توانستند در فاصله چند ثانیه دو گل توسط الهام عسگری و مریم نوری وارد دروازه نماینده شیراز کنند تا نتیجه ۴ بر۲ شود، اما این برتری یک دقیقه بیشتر دوام پیدا نکرد و مرجان یوسفی راد یکی از گل های خورده را جبران کرد تا نتیجه ۴ بر۳ شود.

نتایج کامل هفته چهارم سوپر لیگ فوتسال زنان به شرح زیر است: 

نصر فردیس ۱ - ۱ پیکان تهران 

هیئت فوتبال نطنز ۴ - ۳ فجر شیراز 

مس رفسنجان ۳ - ۱ ملی حفاری ایران 

پالایش نفت آبادان ۸ - ۲ رایزکو صفادشت

انتهای پیام

نظر شما