قطار سپاهان به ریل پیروزی بازگشت

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۴:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۲۸۳۶
شاگردان طلایی مورایس پس از چهار هفته و در شروع مجدد لیگ با پیروزی مقابل هوادار به جمع مدعیان بالا نشین پیوستند.

گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه دستگردی مهمان تیم هوادار تهران بود که در پایان به پیروزی ۲ بریک رسید.

ترکیب تیم هوادار:

 مهرداد طهماسبی، امیرحسین پورمحمد، عزت پورقاز، محمدجواد محمدی(۷۵- رضا مغانلو)، بابک مرادی(۴۶-حسین صادقی)، محسن سفیدچغایی(۶۳-معین عباسیان)، مهدی عبدی(۴۶-فریبرز گرامی)، نیما انتظاری، محمد میری(۶۳- مهدی مهدی‌خانی)، فرزاد جعفری، محمد چهارمحالی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب تیم سپاهان:

رشید مظاهری، رناتو سیلویرا، مسعود ریگی، محمدرضا حسینی (۷۵- شهریار مغانلو)، رامین رضاییان، امید نورافکن، عیسی مرادی، محمد کریمی(۸۲-یاسین سلمانی)، محمد دانشگر، محمد قربانی(۴۶-شهریار مغانلو)، محمد علی نژاد

سرمربی: ژوزه مورایس

اخطار:

سپاهان: عیسی مرادی (31) رامین رضائیان (42) محمد قربانی (69) رشید مظاهری (90+9)

هوادار: محمدجواد محمدی(۵۸)

سپاهانی ها که سعی کردند از وقفه ۳ هفته لیگ به خوبی استفاده کنند در این دیدار با ترکیبی متفاوت پا به میدان گذاشتند، اما هنوز گرم میدان شده بودند که  دروازه رشید مظاهری فرو ریخت.

پس از این گل بود که سپاهانی‌ها هجومی‌تر شدند و توانستند در دقیقه ۲۵ با ارسال رضاییان و شیرجه نورافکن توپ را با سر وارد دروازه میزبان خود کردند تا بازی را به تساوی بکشانند.

درحالی که بازی هم پس از این نتیجه در نیمه اول به تعادل کشیده شده بود بی احتیاطی مدافع هوادار در دقیقه پایانی نیمه اول سبب شد سپاهان صاحب ضربه پنالتی شود و رامین رضاییان توپ را درون دروازه جای داد.

تیم هوادار هرچند در نیمه دوم با فشار زیاد و مالکیت  تیم برتر میدان شد و صاحب چند موقعیت خوب نیز شد، اما نتوانستند کار را به تساوی بکشانند تا سپاهانی‌ها با برگشت به بازی در نیمه نخست سه امتیاز ارزشمند را به دست آورند.

انتهای پیام

نظر شما