مورایس: بازی با کیفیت در زمین باکیفیت امکان پذیر است/ از عملکرد بازیکنانم راضیم

۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۲۸۴۶
مورایس: بازی با کیفیت در زمین باکیفیت امکان پذیر است/ از عملکرد بازیکنانم راضیم
سرمربی فوتبال سپاهان می گوید : رشید در سه‌ هفته‌ای که پیام با ما نبود تمرینات خوبی انجام داد و به همین دلیل ترجیح دادم از رشید استفاده کنم، جایگاه دروازه‌بان با سایر بازیکنان تفاوت دارد و نمی توان تغییرات زیاد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل هوادار تهران در نشست خبری اظهار داشت: باید بگویم دلم برای شما تنگ شده بود و ممنونم بابت حضورتان. بازی را خوب شروع نکردیم و در ابتدا یک بر صفر عقب افتادیم و حتی می‌توانستیم بازنده بازی باشیم. سپاهان دنبال بازی با کیفیت است و می‌توانستیم بهتر بازی را شروع کنیم.

وی افزود: در نیمه اول با شرایط سختی مواجه شدیم. هوادار تیم باتجربه و بالغی است بازیکنان با تجربه‌ای دارد، باید به تیمم تبریک بگویم بابت اینکه بازی عقب‌ افتاده را پیروز شدیم. زمانی که حریف نخواهد بازی بهتری از خودش نشان دهد، سپاهان هم نمی‌تواند بازی خوب ارائه دهد و شاید این بستگی به کیفیت زمین های چمن ایران دارد. در چنین زمین‌هایی بازیکنان حق دارند به بازی‌های هوایی روی بیاوردند، آنها لیاقت دارند در زمین‌های بهتری بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: می‌بینید که تیم ملی ایران در زمین‌های باکیفیت چقدر بهتر بازی می‌کند، مثلا تیم ملی ایران مقابل اروگوئه چه بازی زیبایی انجام داد. اگر می‌خواهیم بازی باکیفیت داشته باشیم باید فکری به حال زمین‌های ایران بکنیم. حتی تیم هوادار هم لیاقت دارد در زمین بهتر بازی کند.

وی اضافه کرد: با وجود گل‌هایی که در نیمه اول زدیم موقعیت‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، در نیمه دوم هم می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم به گل‌های بیشتری برسیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم که خودشان را با شرایط وفق دادند و نتیجه را حفظ کردند و بابت بازی خوبی که به نمایش گذاشتند از آنها تشکر می‌کنم.

مورایس در ارتباط با استفاده از رسید مظاهری در این بازی گفت:  اگر از من بپرسید دروازه‌بان تیم بازی خوبی  انجام داد یا خیر؟ باید بگویم بازی خوبی انجام داد. ما یک مربی دروازه‌بان باکیفیت از پرتغال آورده‌ایم. رشید در سه‌ هفته‌ای که پیام با ما نبود، تمرینات خوبی انجام داد. به همین دلیل ترجیح دادم امروز از رشید استفاده کنم ولی این دلیلی بر این نیست که رشید در بازی بعد بازی کند.جایگاه دروازه‌بان با سایر بازیکنان تفاوت دارد. ما تغییرات زیادی در دروازه نمی‌توانیم انجام بدهیم. اینکه در بازی بعدی من با چه تیمی وارد زمین می‌شوم را نمی توانم  الان  بگویم.

مورایس در پاسخ به این سؤالی که در خصوص شخصیتش کنار زمین پرسیده شد، خاطرنشان کرد: من نگاه می کنم ببینم تیمم چه چیزی نیاز دارد و هر چیزی را که نیاز داشته باشد به تیمم تزریق می‌کنم، باید خودم را با تیم وفق بدهم. البته خودم را عوض نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم تیم باکیفیتی داشته باشم دنبال جنگندگی نیستم. آنها لیاقت دارند در زمین باکیفیت بازی کنند. ایران من را تغییر نداده من هرچه بیشتر بمانم بیشتر با فرهنگ ایران و فرهنگ فوتبالی‌اش آشنا می‌شوم.

وی افزود: من آدمی نیستم که کنار زمین به هرچیزی اعتراض کنم. داور هم انسان است و می‌تواند خطا کند هنوز VAR به ایران نیامده امیدوارم هرچه زودتر به ایران بیاید. من نمی‌خواهم اعتراض کنم و هواداران در ورزشگاه و از تلویزیون اعتراضم را ببینند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز