تارتار: تیم باهوش تر پیروز میدان است

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۷:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۳۸۳۱
تارتار: تیم باهوش تر پیروز میدان است
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمی که باهوش تر عمل کند نتیجه می گیرد و تیمش برای شکست دادن نساجی آماده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت :بازی حساسی برای هر دو تیم است و به نوعی بازی ۶ امتیازی داریم،‌چرا که هر دو تیم هم امتیاز هستند و این حساسیت بازی را بیشتر می‌کند.

وی افزود: کیفیت خوب ورزشگاه وطنی اجازه می‌دهد دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند و از این جهت خوشحال هستم. تیم نساجی با آمدن مطهری تغییر کرده است، آنها سعی می‌کنند از کناره‌ها کارهای ترکیبی انجام داده و در کنار آن از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده کنند. در فرصت کوتاهی که داشتیم آنها را کوتاه آنالیز کردیم. در بازی فردا تیمی که باهوش‌تر عمل کند، برنده بازی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با بازیکنان برای پیروزی در بازی فردا صحبت کردیم چرا که تساوی پایین‌تر از نساجی در جدول قرار می‌گیریم. می‌دانیم کار سخت است؛ اما باتوجه به روحیه خوب دو تیم بازی خوبی خواهد شد.

تارتار تاکیدکرد: برای هر بازی استراتژی خاصی داریم و باید برای هر بازی برنامه داشته باشیم، در بعضی بازی‌ها برای بردن به میدان می رویم و در بعضی بازی‌ها برای نباختن، امیدوارم برنده بازی ما باشیم. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز