مطهری: آنالیز خوبی از ذوب آهن داریم

۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۸۳۸۴۱
مطهری: آنالیز خوبی از ذوب آهن داریم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید فوتبال رو به جلو بازی می کند و در بازی فردا مقابل ذوب آهن نیز با توجه به آنالیز خوبی که انجام داده اند به دنبال نتیجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حمید مطهری تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: آنالیز خوبی از ذوب‌آهن انجام داده ایم. ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. برای بازی فردا برنامه ریزی کردیم تا با تمرکز بالا مقابل ذوب‌آهن قرار بگیریم. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند. دوست دارم تیمم پویا بازی کند، باید با تمرکز، باهوش کار کنیم. 

وی افزود: از هفته اول تیم خوبی بودیم و سبک فوتبالی که به نمایش می گذاریم بیانگر این مساله است. اگر در سه بازی ما اشتباهات داوری آن گونه رخ نمی داد در رده سوم قرار داشتیم. حتی در بیرون زمین هم برخی کارشناسان با ما مشکل دارند. در بازی قبل حقیقی ابرویش شکافته شد، بعد یک کارشناس داوری آن طرف آبی نظر جالب دارد، کارشناسی که همیشه نظر دیگری درباره بازی ما می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی اضافه کرد: تیم بی عیبی نیستیم و سعی می‌کنیم ایرادات خود را رفع کنیم، همچنین به دنبال فوتبال رو به جلو هستیم. 

وی با بیان اینکه دوست داشتیم هواداران کنار خود داشته باشیم، خاطرنشان کرد: آنها غایب بزرگ ما در مسابقات هستند، اما با این وجود انرژی‌ آنها به ما می‌رسد. ما با تمام وجود برای آن‌ها می‌جنگیم.

وی در خصوص ذوب‌آهن گفت: تیم خوبی که کادرفنی خوبی هم دارد. در مجموع امیدوارم فردا در کنار زمین حاشیه و شلوغ کاری که داوران را تحت تاثیر قراردهد نداشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما