افتتاح فاز دوم موزه افتخارات باشگاه سپاهان

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۸۳۹۶۴
افتتاح فاز دوم موزه افتخارات باشگاه سپاهان
فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مراسم افتتاح فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امروز ( پنجشنبه مهرماه ۱۴۰۱) با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، علی قاسمی معاونت ورزش قهرمانی، اکبر مقدم پیشکسوت دوچرخه سواری، محمد یاوری پیشکسوت فوتبال، حسن افتخاری رئیس هیئت هندبال و دیگر مسئولان ورزشی و رسانه در نقش جهان برگزار شد.

در مراسم افتتاح فاز دوم موزه افتخارات سپاهان مجید رحیمی زاده از هندبال مردان، زینب ملکی از والیبال نشسته بانوان ، مهدی ناطقی از تیم دوچرخه سواری مردان و هاجر دباغی از تیم فوتبال بانوان به همراه خانواده های خود حضور داشتند.

IMG-20221007-WA0060

رحیمی زاده

مجید رحیمی زاده کاپیتان سابق تیم های ملی هندبال و سرمربی فعلی تیم هندبال سپاهان در این مراسم گفت: برای هر ورزشکاری موجب افتخار است که چنین روزی را ببیند. خوشحالم که نام و خاطراتم به این نحوه ثبت می شود تا آیندگان نیز شاهد آن باشند.

IMG-20221007-WA0063

ناطقی

مهدی ناطقی کاپیتان تیم دوچرخه سواری ضمن تشکر از مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهارداشت: ثبت افتخارات ورزشکاران در چنین فضایی موجب می شود زحمات و تلاش ورزشکاران و پیشکسوتان دیده شود و یادگاری بماند برای آینده.

IMG-20221007-WA0055

دباغی

هاجر دباغی با بیان اینکه خوشحالم در باشگاهی بازی می کنم که از بچگی عاشق آن بوده ام، گفت: از مدیرعامل باشگاه سپاهان به خاطر نگاه مثبتی که به ورزش بانوان و به ویژه فوتبال دارند تقدیر و تشکر کنم. خوشحالم که از سن جوانی عضو باشگاه سپاهان شوم باشگاهی که از صمیم قلب آن را دوست دارم و امیدوارم در بازی های پیش رو نیز رکورد صد بازی را نیز بتوانم ثبت کنم.

IMG-20221007-WA0061

ملکی

زینب ملکی کاپیتان تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان نیز با اشاره به این که امروز یک روز تاریخی بازی والیبال نشسته است، گفت: با ثبت والیبال نشسته در موزه افتخارات باشگاه ، این رشته بیشتر مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت. باید از مدیریت کارخانه و به ویژه باشگاه سپاهان به دلیل نگاه ویژه ای که به ورزش بانوان دارند باید تشکر کنم.

در پایان این مراسم فاز دوم موزه افتخارات باشگاه سپاهان افتتاح شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز