تارتار: گل ما سالم بود، به سبک فوتبال ما احترام بگذارید

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۳:۴۲
کد خبر: ۱۳۸۴۰۲۵
تارتار: گل ما سالم بود، به سبک فوتبال ما احترام بگذارید
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید گل سالم ما را داور مردود اعلام کرد، فکر کنم نساجی از این تساوی راضی بود

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار امروز پس از تساوی تیمش در مقابل نساجی از هفته هشتم لیگ برتر، اظهارداشت: شاید تماشاگران از بازی راضی نباشند، اما بازی خوبی بود. تیمم لیاقت برنده شدن داشت، یک گل سالم زدیم که داور آن را مردود اعلام کرد. همکارانم گفتند گل سالم بود و کمک داور روی آن صحنه اشتباه کرد. به صراحت می‌گویم گل ما سالم بود.

وی افزود: نیمه دوم نساجی کمی جلوتر آمد و یکی دو موقعیت نصف و نیمه‌ای هم در محوطه جریمه به دست آورد، اما فکر می‌کنم نساجی از نتیجه خوشحال و راضی تر از ما بود.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اینکه نساجی موقعیت بیشتری داشت و تیمش تدافعی بازی کرده، گفت: این گونه نیست و ما تدافعی بازی نکردیم. ما بیشتر از حریف موقعیت گلزنی داشتیم. ما مالک توپ و میدان بودیم، پس چطور شما می‌گویید دفاعی بازی کردیم؟ خلق موقعیت گل بسیار مهم است. در نیمه اول فقط  سجاد عاشوری یکی دو موقعیت گلزنی را از دست داد. درخواستم این است که  گذشته را با امروز مقایسه نکنید. ذوب آهن با توجه به بودجه‌اش به دنبال جایگاه مناسب در لیگ برتر است. 

وی اضافه کرد: گل سالم ما را آفساید اعلام کردند و دو سه موقعیت خوب گلزنی را هم بازیکنانم به خاطر کم دقتی از دست دادند که این  دیگر تقصیر من نیست. بازیکنانم جوان که باید تجربه کسب کنند مهم  این است که ما ساختار تیمی خوبی داریم و سبک بازی فوتبال‌ ما  اینگونه است به هیچ عنوان وقت‌کشی نمی‌کنیم، ما یک سبک فوتبال بازی می‌کنیم نساجی سبک دیگری.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد وقت کشی در زمان تعویض اظهارداشت: 30 ثانیه بیشتر طول نکشید، فکر می کنم شما احساسی صحبت می‌کنید و دوست دارید من به نساجی ببازم آن موقع بهترین مربی ایران می‌شوم.اما تا حالا من به نساجی نباخته‌ام.

تارتار در مورد اعتراض کادر فنی نساجی به پنالتی گفت: در محوطه هجده اتفاقات مشکوکی رخ داد و کادر فنی حریف هم خیلی اعتراض کرد، اما فکر اتفاق مهمی نبود که نیاز به این همه شلوغ‌کاری داشته باشد، مهمترین اتفاق داوری گل سالم ما بود که مرود شد این اشتباه تیم داوری بود. با این حال من به تیم داوری خسته‌نباشید می‌گویم

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز