مورایس: به سپاهان تعهد دارم

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۴۰۸۳
مورایس: به سپاهان تعهد دارم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می دانیم بازی سختی در پیش داریم به حریف و کیفیت آنها توجه می کنیم، این مهم ترین بازی برای لیگ و هواداران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمشمقابل پرسپولیس اظهار داشت: هفته خاصی است،درست است دربی نیست اما مهم ترین بازی برای لیگ و هواداران هر دو تیم است؛ چرا که در شادابی کشور موثر است. امیدوارم این بازی، بازی خوبی باشد.

وی در واکنش به خبرهایی در خصوص فسخ قراردادش با سپاهان گفت: طبیعی است در هفته‌ای که مسابقات مهمی داریم چنین شایعاتی به وجود آید. من با سپاهان قرارداد بلند مدت دارم و در قلبم تعهدی دادم که باید انجام بدهم. اینجا خوشحالم و به عنوان یک مرد باید تا آخر برای کاری که شروع کردم بمانم و تلاش کنم. شما همیشه آماده‌ هستید تا کاری که در گذشته انجام داده آید را تکرار کنید و بنابراین می‌توان موفقیت قبلی را تکرار کرد، اما این بار تیم مقابلمان استقلال نیست، پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: بازی آسانی نیست، اما باید دید در بازی چه رخ خواهد داد،  قطعا بازی جذابی است. ۲۰ بازیکن اصلی دارم که همه باکیفیت و آماده هستند، هر کدام بتوانند بازی کنند به زمین می‌روند تا با هم برای موفقیت تلاش کنند

مورایس با بیان اینکه به کیفیت و عملکرد حریف نگاه می‌کنیم، گفت: باید به تمام موضوعات و حرکات آنها توجه کرده و اهمیت بدهیم. زمانی که توپ را از دست می‌دهیم ساختار عوض می‌شود، دفاع وظیفه تیمی است و همه کدام از بازیکنان مسئولیت خاصی دارند. زمانی که مالک توپ هستیم برای حمله می رویم، البته در یک تیم خاص و باهوش اینگونه نیست که همه در یک زمان حمله کنند و یازده بازیکن هرکدام وظیفه خودشان را دارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز