از نشان تجاری سپاهان رونمایی شد

۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۱۴۱۸
از نشان تجاری سپاهان رونمایی شد
در مراسم ویژه‌ای با حضور مسئولان ورزشی استان از برند تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، صبح امروز پنجشنبه پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۱ آئین رونمایی از نشان تجاری باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان با حضور حمیدرضا فولادگر مشاور وزیر اقتصاد، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی، رضا فتاحی سرپرست و سیدمحمدرضا حسینی، امید نورافکن، جلال‌الدین علی‌محمدی و سیدمحمد کریمی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، بالسا رادولوویچ سرمربی تیم والیبال سپاهان، رسول جزینی سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان، مربیان و بازیکنان تیم‌های هندبال و والیبال بانوان سپاهان، محمد سواری، هادی جعفری، ابراهیم لووینیان، کبیر بولو و همچنین مجید بصیرت بازیکنان سال‌های دور سپاهان در جام باشگاه‌های جهان و جمعی از مدیران و پیشکسوتان سپاهان در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت در ابتدای این مراسم اظهار داشت: امروز یکی از اهداف باشگاه حرفه‌ای سپاهان به‌همت همکاران در قالب الگوهای حرفه‌ای به سمع‌ونظر جامعه ورزش خواهید رسید، لازم است بگویم مجوز حرفه‌ای و کسب استانداردهای مدیریتی، الزام‌های متعددی از جمله اداری، ساختاری، حقوقی، ورزشی و بازاریابی دارد که پنج اصلی است که FIFA و AFC در قالب مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های کل دنیا تعیین کرده‌اند و ما نیز در ایران همیشه اولین باشگاهی هستیم که این مجوز را کسب می‌کنیم.

وی افزود: یکی از اصول اساسی کسب مجوز حرفه‌ای، درآمدهای پایدار، حضور در عرصه‌های بازاریابی، مدیریت هزینه‌ها و ارائه خدمات به جامعه است و در این مسیر نشان تجاری مهم‌ترین قدم در گام اساسی است و هر باشگاهی باید در حوزه مارکتینگ، درآمدزایی، تولید محصولات و برندسازی فعالیت گسترده و ویژه‌ای انجام بدهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سپاهان در حوزه درآمدزایی خاطرنشان کرد: هدف باشگاه سپاهان به‌عنوان یک مجموعه کامل و فراگیر، اجرای ابعاد در تمام هزینه‌ها است‌؛ مجموعه ورزشگاه نقش‌جهان غیر از اینکه یک ورزشگاه فوتبال است، قطب گردشگری و بازدید برای مردم نیز به‌حساب می‌آید؛ برای داشتن معیارهای حرفه‌ای، بخش بازاریابی و مارکتینگ بسیار مهم است، در ورزشگاه نقش‌جهان فروشگاه اختصاصی نیز فعال است و محصولات اصلی به‌صورت فروش حضوری و آنلاین در اختیار هواداران قرار می‌گیرد.

ساکت تصریح کرد: نشانی که می‌بینید، بزرگ‌ترین افتخاری است که برای یک باشگاه ایرانی تا امروز در سطح ایران اتفاق افتاده و آن هم مربوط به صعود سپاهان به جام باشگاه‌های جهان است، همچنین در روز دوم آبان‌ماه سال ۱۳۳۲ باشگاه سپاهان توسط مرحوم حریری متولد شد و سپس توسط استاد زنده‌یاد محمود یاوری و سایر بزرگان ادامه یافت. سپاهان اولین باشگاه ایرانی لقب دارد که نشان تجاری را به ثبت رسانده است. با تمام پیشینه و دستاوردها در این مسیر تلاش می‌کنیم همه ابعاد حرفه‌ای را رعایت کنیم، همچنین کانون هواداران با سازماندهی کامل الگوهای فرهنگی، اخلاقی و جوانمردی در حال گسترش است.

در ادامه حمیدرضا فولادگر، مشاور وزیر اقتصاد درخصوص باشگاه سپاهان اظهار کرد: از سال‌های بسیار دور و دوران دانش‌آموزی سپاهانی بودم، در دوره نمایندگی مجلس نیز افتخار همراهی با سپاهان را داشتم و حتی کنار سپاهان برای مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز در کشور ژاپن نیز حضور داشتم.

وی با اشاره به اینکه در گل‌گهر عضویت دارد،ص اما همچنان قلبش با سپاهان است افزود: رئیس هیئت‌مدیره گل‌گهر هستم، اما همچنان سپاهانی‌ام، باعث افتخار است که سپاهان نه فقط فوتبال بلکه در همه تیم‌ها و رشته‌ها ورود و نقش‌آفرینی کرده است، خصوصاً در ورزش بانوان که همیشه خوش درخشیده‌اند و این بهترین پاسخ برای بدخواهان کشور است که فکر می‌کنند ایران حقوق بانوان را رعایت نمی‌کند، این درخشش‌ها بزرگ‌ترین گواه برای این ماجرا است‌.

مشاور وزیر اقتصاد با تمجید از فعالیت‌های سپاهان خاطرنشان کرد: ابتکارات درآمدزایی توسط مجموعه سپاهان، الگویی برای سایر باشگاه‌ها شده و به‌حدی فوق‌العاده است که برخی از باشگاه‌ها به‌دنبال استفاده از آن تفکرات هستند. زمانی‌که به ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو رفته بودیم جمعیتی دو هزار نفری برای تور گردشگری و بازدید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو حضور داشت و سپاهان در ایران می‌تواند الگویی برای این ماجرا باشد.

فولادگر ادامه داد: باشگاه‌های دولتی حداقل اسماً باید خصوصی شوند، حتی سرخابی‌ها نیز اگر خصوصی نشوند در ادامه به موفقیتی نخواهند رسید. در مجلس از تفکرات درآمدزایی باشگاه سپاهان به‌عنوان یک طرح استفاده کرده‌ایم و یک کار پژوهشی در مجلس برای درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی ایجاد شده که قابل استفاده است.

در پایان این مراسم از نشان تجاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رونمایی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز