سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران : به اشتباهاتمان باختیم

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۸:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۶۸۹۳
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران : به اشتباهاتمان باختیم
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران می گوید پیش بینی اشتباهات بازیکنان جوان گیتی پسند را داشتیم، اما بازیکنان خودمان با اشتباه نتیجه را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،علی آیشتین پس از شکست تیمش مقابل تیم هندبال گیتی‌پسند اظهار داشت:‌ می دانستیم که تیم جوان گیتی‌پسند، دوندگی زیادی خواهد داشت، عملکرد ما در نیمه اول خوب بود و با 2 امتیاز هم جلو بودیم، اما در نیمه دوم نتیجه را از دست دادیم.

وی افزود: انتظار داشتیم در نیمه دوم جوانی بازیکنان گیتی پسند کار دست آنها بدهد و اشتباهاتی داشته باشند که البته برعکس شد و بازیکنان ما با اشتباهاتی که مرتکب شدند نتیجه را از دست دادند.

سرمربی هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در ابتدای نیمه دوم بنا به دلایل فنی یک بازیکن کمتر داشتیم و همین مسئله فرصت را به گیتی‌پسند داد که با جبران امتیازات از دست داده و فاصله گرفتن از ما روند بازی را در دست بگیرد.

آیشتین با بیان اینکه تیم ما دیر بسته شده است، گفت: تنها یک هفته برای آماده‌سازی فرصت داشتیم و این مسئله تبعات خود را الان نشان می‌دهد و هر چه به پایان نیم‌فصل نزدیک می‌شویم، بدن بازیکنان در حال تحلیل رفتن است، همچنین 4 بازیکنان اصلی ما مصدوم بودند و در بازی امروز حضور نداشتند. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری فراهم شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز