مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: حال خوب ورزش کشور از وضعیت استانها نشات می گیرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۲:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۷۱۱۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: حال خوب ورزش کشور از وضعیت استانها نشات می گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان می گوید زمانی که حال ورزش و رشته های مختلف استانها خوب باشد، در وضعیت کشور نیز اثر مثبت می گذارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جواد محمدی  امروز دوشنبه ۱۴ آذرماه در مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان اصفهان، اظهارداشت: ریز بینی و دقت افراد  فعال در شطرنج یکی از ویژگی های این رشته است که این مسئله در انتخابات نیز مشهود است.

وی افزود: اگر حال و وضعیت رشته ای در اصفهان خوب و فعال باشد به طور قطع در کشور نیز حال آنها نیز خوب خواهد و حضور پررنگ آنها را در حوزه های مختلف خواهیم دید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: امیدوارم که در آینده روزهای خوب و درخشانی را برای رشته شطرنج در استان و بالطبع آن در کشور ببینیم و قهرمانان ما بتوانند به موفقیت‌های جهانی و بین المللی خود ادامه بدهند.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز روز مبارکی برای شطرنج اصفهان است؛ چرا که  انتخابات به دور دوم کشیده شد و در نهایت سلامت و آزادی اعضا و بدون دخالت دیگران، فرد اصلح و مورد نظر انتخاب شد.

از رئیس جدید هیئت می خواهم از نقطه نظرات و پیشنهادات و برنامه های دیگر  کاندیداها استفاده کنند و از سایر اعضا نیز انتظار حمایت و همکاری داریم.

انتهای پیام

نظر شما